مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:
یزد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش فخر چهلم گفت: تاکنون ۶۱ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
کد خبر: ۷۱۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 25 February 2019

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با اشاره به برگزاری همایش استانی فخر چهلم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان یزد اظهار داشت: این همایش در راستای تولید محتوای فاخر و ارائه راهکار در ادامه مسیر حرکت به سمت قله انقلاب در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد قرار گرفت.

وی به اشاره به استقبال خوب پژوهشگران، دانشجویان و طلاب از این فراخوان افزود: تاکنون ۶۱ مقاله در ۱۰ محور به این همایش ارسال شده است.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: محورهای جایگاه و منزلت زن از منظر انقلاب اسلامی با ۱۰ اثر، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی با ۹ اثر و نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق با هشت اثر بیشترین تعداد مقالات ارسالی را در این همایش به خود اختصاص داده‌اند.

وی ضمن دعوت از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی برای ارسال مقاله به این همایش افزود: آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش استانی «فخر چهلم» تا ۱۵ اسفند ماه تمدید شده است.

حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: همایش فخر چهلم در ۱۵ موضوع شامل ویژگی‌های خط امام خمینی (ره) و رسالت‌های ما، تشابهات سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه سیاست داخلی و خارجی، تبیین شعارهای راهبردی انقلاب اسلامی، رسالت‌های نسل جوان و چالش‌های پیش رو و ... برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه تمدید شده است، افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش باید مقالات خود را از طریق ایمیل به نشانی fakhr۴۰@tebyanyazd.ir ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: همچنین علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir مراجعه و یا با شماره ۷۲-۳۷۲۵۳۳۷۰ داخلی ۱۱۹ تماس حاصل نمایند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار