کد خبر: ۷۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 05 August 2015
استاندار گیلان به رسالت دانش‌آموزان در راستای علم‌آموزی اشاره کرد و گفت: اخلاق‌مداری سرلوحه فعالیت دانش‌آموزان در گیلان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به توفیق دانش‌آموزان استان در کنکور سراسری اظهار کرد: توفیق‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان بخشی از عنایت الهی در برخورداری از هوش است.

وی به رسالت دانش‌آموزان در راستای علم‌آموزی اشاره کرد و افزود: اخلاق‌مداری سرلوحه فعالیت دانش‌آموزان در گیلان است.

نجفی با بیان اینکه قلب خانواده‌ها همراه دانش‌آموزان است، تصریح کرد: دانش‌آموزان در خانواده‌هایی پرورش یافتند که دل‌شان برای کشور می‌سوزد به‌دنبال پیشرفت جامعه هستند.

استاندار گیلان، خدمت به کشور را افتخار خواند و بیان کرد: مسئولان از فرصت به‌دست آمده باید برای ارائه خدمت بیشتر به جامعه تلاش کنند.

وی بر استفاده از فرصت‌های جهانی برای توسعه استان تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان موفق در کنکور و المپیادها باید نام و معرفت ایرانی را با خود همراه داشته باشند.

نجفی خواستار تجلیل از دانش‌آموزان حائز رتبه تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی گیلان در کنکور سراسری شد و خاطرنشان کرد: مردم ایران به دانش‌آموزان موفق می‌بالند و این دانش‌آموزان باید تجربه خود را در اختیار دیگر دانش‌آموزان بگذارند.

* برگزاری آزمون‌های پیشرفته تحصیلی دوره دوم متوسطه در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در جلسه مذکور به اجرای طرح پیش‌آزمون امتحان‌های نهایی پایه سوم در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری طرح مذکور در موفقیت دانش‌آموزان بسیار تاثیرگذار است.

مهدی حاجتی از برگزاری پیش‌آزمون امتحان نهایی در سه مرحله در گیلان خبر داد و افزود: 25 درصد از معدل دانش‌آموزان سال سوم در کنکور تاثیرگذار است.

وی برگزاری اردوی درسی در راستای آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور سراسری را از برنامه‌های آموزش و پرورش گیلان در سال 95 خواند و بیان کرد: امسال آزمون‌های پیشرفته تحصیلی دوره دوم متوسطه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس در جلسه مذکور، از غزاله خیری، پارسا اشرفی، هدیه سلیمانی، شیدا علیپور، علی رهبر، محمدرضا عباس‌زاده، یاسمن شورمئج، فاطمه رشیدی، محمدحسین اخلاق‌پسند و محمد فدایی از ناحیه یک رشت و فاطمه کهن‌پور از ناحیه دو رشت تجلیل شد.

کیانا تدبیر، امیر پرتفوی، هومن کاس‌پور، حسین سالم‌کار و محمدرضا رهنما دانش‌آموزان حائز رتبه دو رقمی کنکور از شهرستان لنگرود در جلسه مذکور تجلیل شدند.

زهره بابایی، فاطمه بکتاش، زهرا احمدپور، آرمیتا صفا، سنا فدایی و احسان صفری از لاهیجان، فرزاد مهری، صدرا امیرپور و محمدصادق جوادزاده از تالش، میثم حمداوی و شمیسا کاس‌پور از خمام، علیرضا ضیاء از رودبار، مریم نادری از خشکبیجار، فائزه حسین‌زاده از رودسر، مختار سیاهکل‌رودی از چابکسر، علی قاسمی از سیاهکل، طاهره نعمتی از صومعه‌سرا، رضا علیپور از فومن، آراد نصیری، پدرام حسین‌پور، علیرضا مهربان، داریوش کاظمی و حمید علیپور از ناحیه دو رشت و مرضیه نژادعلی از رودبنه حائز رتبه در کنکور سراسری سال 94 در جلسه مذکور تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار