رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان از جمع آوری هشت دستگاه تاتو غیرمجاز از آرایشگاه‌های زنانه سپیدان و معدوم سازی آن‌ها با حضور نماینده دادستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 10 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سیاوش کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان با اشاره به بازدید‌های مستمر کارشناسان بهداشت محیط از آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در شهرستان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۳ بازدید از آرایشگاه زنانه سطح شهرستان انجام شده که هفده آرایشگاه به دلیل نواقص متعدد بهداشتی مطابق قانون اخطار دریافت کرده اند و یکی از این آرایشگاه‌های متخلف با دستور قضایی تعطیل شد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، هشت دستگاه تاتو و متعلقات به همراه رنگ‌های غیرمجاز جمع آوری و به دستور دادستان شهرستان معدوم شد.

کریمی با تاکید بر خطرات و انتقال بیماری‌ها در استفاده از دستگاه‌های تاتو غیرمجاز اضافه کرد: اگر وسایل تاتو آغشته به خون افراد بیمار باشد، احتمال انتقال بیماری‌های خطرناکی، چون ایدز و هپاتیت وجود دارد، به همین دلیل آرایشگران و استفاده کنندگان از این وسایل باید شرایط بهداشتی را در کار خود رعایت کرده و تهدیدی برای سلامتی دیگران ایجاد نکنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان با بیان اینکه تعدادی از متخلفان اقدام به فعالیت مخفیانه و غیرمجاز از قبیل: انجام تاتو، کاشت ناخن و سایر فعالیت‌ها مخاطره آمیز می‌کنند، افزود: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به کارشناسان سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان پیگیری شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار