آیت الله دژکام امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز گفت: آمریکا با این اقدامات به دنبال فشار آوردن به زندگی ملت ایران است، اما با برنامه ریزی‌های مسئولان سال به سال سهم نفت و وابستگی کشور به درآمد‌های نفتی کمتر می‌شود.
کد خبر: ۷۳۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 27 April 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت الله دژکام امام جمعه شیراز در خطبه‌های  نماز گفت: آمریکا با این اقدامات به دنبال فشار آوردن به زندگی ملت ایران است، اما با برنامه ریزی‌های مسئولان سال به سال سهم نفت و وابستگی کشور به درآمد‌های نفتی کمتر می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در فارس یادآور شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هر زمان و به هر میزان که بخواهیم نفت خود را صادر می‌کنیم و امریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر لزوم آماده سازی هرچه بهتر مساجد تاکید کرد.
آیت الله دژکام با بیان اینکه عموم جامعه محوریت مسجد را برای عبادت و ارائه خدمات اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی قبول دارد، لزوم ارتباط شبکه‌ای مساجد را یادآور شد و افزود: همانگونه که در شهر‌ها شهرداری دارای مناطق مختلفی است، مساجد هم باید تقسیم بندی منطقه‌ای داشته باشند و مسائل را به شکل منطقه‌ای دنبال کنند.
امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه پارسال حرکتی در مسیر شبکه‌ای شدن مساجد در شیراز آغاز شده است، گفت: تاکنون این حرکت نتایج خوبی داشته است و اینکه مسجد بتواند نقش خود را ایفا کرده و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند و رفع آن‌ها را پیگیری کند، بسیار اهمیت دارد.
نماینده، ولی فقیه در فارس همچنین اقدام عربستان سعودی در اعدام و به شهادت رساندن جمعی از شیعیان این کشور را محکوم کرد و گفت: این اقدام لکه ننگی برای سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر و جوامع بین المللی است که جیره خوار عربستان هستند و دربرابر این فجایع سکوت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار