فرماندار ویژه جهرم گفت: پایگاه اورژانس هوایی بر اساس توافق اولیه بین وزارت بهداشت، مرکز اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 10 August 2015
علیرضا صحرائیان شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به همت اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امید است در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم به کمک اقشار مختلف فرهنگی تحول مثبتی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در همه حوزه‌ها می‌توانند مؤثر باشند، تصریح کرد: صداقت، ارائه اطلاعات و اخبار صحیح و غیره از ویژگی‌های این افراد است و چراکه انتشار یک خبر غیرواقعی سبب نابودی جامعه شود.

فرماندار ویژه جهرم بابیان اینکه همه مسئولان باید در کارها خدا را در نظر بگیرند که قشر خبرنگار نیز از این موضوع مستثنی نیست، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند و خبرنگاران در تحقق اهداف فرمانداری جهرم یاری‌رسانند.

صحرائیان از راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در جهرم خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس توافق‌نامه اولیه بین وزارت بهداشت و مرکز اورژانس کشور با دانشگاه علوم پزشکی جهرم 2 سوم از هزینه راه‌اندازی پایگاه این دو نهاد و 1 سوم و زیرساخت‌های این مهم را مسئولان و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برعهده‌گرفته‌اند.

وی از تهیه طرح توسعه استراتژیک در جهرم خبر داد و افزود: اگر این طرح 20 ساله با موفقیت ایجاد شود با تغییر مسئولان شهرستان بر اساس چارچوب این مهم تصمیم‌گیری و اقدام می‌شود.

فرماندار جهرم با اشاره به مزیت این طرح، گفت: مهم‌ترین مزیت این طرح تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی براساس ظرفیت شهرستان است.

بهرام بشیرزاده، مشاور مدیرکل ارشاد فارس نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه مسئولان ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببرند، تصریح کرد: وظیفه اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی نظارت است نه اجرا و هنرمندان و صاحب‌نظران نیز باید طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به سابقه رسانه در جهرم، خاطرنشان کرد: این شهرستان از سال 1305 رسانه داشته است و اداراتی که وظایف فرهنگی دارند می‌توانند با اداره ارشاد مشارکتی ایفای وظیفه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار