فرماندار بافق گفت: مراسم ملی و مذهبی روز قدس در بافق به واسطه همت و شعور اجتماعی مردم نسبت به سایر شهرستان‌های استان پررنگ‌تر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 28 May 2019

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشست برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات و نهاد‌های بافق در سالن اجلاس آیت الله شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از زحمات سید علی رضا سلیمانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدردانی نمود و گفت: مراسم ملی و مذهبی روز قدس در شهرستان به واسطه همت و شعور اجتماعی مردم و تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نسبت به سایر شهرستان‌های استان پررنگ‌تر برگزار می‌شود.

محمد زاده رحمانی در ادامه بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم پیش رو تاکید و افزود: این سه برنامه باید همانند سال گذشته با شکوه و عظمت برگزار و مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد با هم تداخلی نداشته و بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی همچنین به گسترش پهنه جغرافیایی اقدام ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره و تصریح کرد: هر ساله وسعت جغرافیایی این تدبیر معمار کبیر انقلاب وسیع‌تر می‌شود و در سال‌های گذشته حتی این روز در کشور‌های آمریکای جنوبی و برخی از کشور‌های اروپایی برگزار و هزینه‌های زیادی را برای مقابله با این اقدام، بر رژیم صهیونیستی وارد می‌آورد.

زاده رحمانی ادامه داد: به برکت اندیشه ناب امام خمینی (ره) و روز جهانی قدس تمام معادلات استکبار جهانی و اسرائیل بهم ریخته و هیبت آنان در هم شکسته شده که نمونه بارز آن شکست اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه لبنان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار