فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در ۴ ماه ابتدایی سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه شاهد کاهش ۲۲ دو درصدی در اسدآباد هستیم.
کد خبر: ۷۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 11 August 2015
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در ۴ ماه ابتدایی سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه شاهد کاهش ۲۲ دو درصدی در اسدآباد هستیم.

به گزارش تسنیم؛ داود علی بخشی در نشست خبری با اصحاب رسانه، خبرنگاران را امین و یاری دهنده نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: در ۴ ماه ابتدایی امسال شاهد افزایش ۶.۲۵ درصدی افزایش کشفیات سرقت در شهرستان اسدآباد هستیم.

وی با بیان اینکه خرده فروشان و عرضه کنندگان مواد مخدر دو زنجیره متصل به هم هستند، افزود: امسال کشفیات مواد مخدر ۱۱ درصد افزایش داشته و در این زمینه ۴ باند مواد مخدر در سطح شهرستان متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی اسدآباد با اشاره به اینکه امسال تنها در یک عملیات، پلیس ۲۵ کیلو گرم شیشه و ۳۰ کیلوگرم مواد پیش ساز ماده مخدر شیشه کشف کرده است، بیان کرد: دستگیری قاچاقچیان نیز امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: امسال با همت پلیس شاهد افزایش ۴ درصدی دستگیری خرده فروشان و معتادین مواد مخدر نسبت به سال گذشته بودیم.

علی بخشی با اعلام اینکه تصادفات منجر به فوت درون شهری اسدآباد ۶۶ درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: در زمینه تصادفات درون شهری منجر به جرح شاهد کاهش ۱۱ درصدی هستیم و در تصادفات منجر به فوت برون شهری نیز آمارها کاهش ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: شاهد مزاحمت برخی موتور سواران برای مردم بوده ایم که پلیس با قدرت در این زمینه وارد شده است و ۳ درصد بر تعداد موتورهای توقیفی نسبت به سال گذشته افزوده شده است.

فرمانده انتظامی اسدآباد از افزایش کشف ۱۱۸ درصدی قرص های روانگردان در سطح شهرستان خبرداد و گفت: با بهره گیری از پلیس های تخصصی طرح برخورد با مواد فروشان یکی از روستاهای شهرستان نیز به خوبی انجام شد.

وی با اعلام اینکه میانگین حضور پلیس در اسدآباد بین ۵ تا ۷ دقیقه است، اظهار داشت: با افتتاح کلانتری ۱۲ اسدآباد در هفته نیروی انتظامی امیدواریم این مدت زمان کاهش یابد و با عملیاتی کردن این کلانتری نیز بخشی از مشکلات انتظامی شهرستان برطرف می شود.

علی بخشی گفت: از ابتدای سال ۴۵ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسدآباد اجرا شده است که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۲۵ درصدی در این زمینه هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار