عضو هیئت مدیره اتحادیه لاستیک‌فروشان مرکز مازندران اعلام کرد
عضو هیئت مدیره اتحادیه لاستیک فروشان مرکز مازندران از افزایش 20 تا 25 درصدی انواع لاستیک‌های ایرانی در بازار خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 30 June 2019

علی علیپور در گفت‌وگو یی، از افزایش 20 تا 25 درصدی انواع لاستیک‌های ایرانی در بازار خبر داد.

وی افزود: قیمت انواع لاستیک‌های ایرانی برای خودروهای سبک و سنگین بنا به پیش فاکتور ارسالی از سوی شرکت‌های تولیدکننده داخلی، 22 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه لاستیک‌فروشان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: هنوز مرسوله جدید با قیمت‌های اعلام شده به انبارهای ما نرسیده است و پس از تخلیه، این اقلام با نرخ جدید به فروش خواهد رسید.

علیپور در خصوص قیمت لاستیک‌های خارجی در بازار گفت: این افزایش قیمت مشمول لاستیک‌های خارجی نمی‌شود و تاکنون از سوی شرکت‌های توزیع کننده برندهای خارجی، هیچگونه اعلامی در خصوص افزایش قیمت اعلام نشده است.

وی به کاهش قدرت خرید مشتریان در بازار اشاره کرد و ادامه داد: علیرغم صدور حواله‌های فراوان دولتی به متقاضیان جهت دریافت لاستیک، بسیاری از متقاضیان به دلیل عدم قدرت خرید و با وجود تحویل حواله، مدت‌ها است که جهت دریافت لاستیک به مراکز عرضه مراجعه نکرده‌اند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه لاستیک فروشان مرکز مازندران در خصوص ورود لاستیک‌های متفرقه و با برندهای نا آشنا در بازار و ارزیابی از کیفیت آن‌ها، اعلام کرد: به دلیل تحریم‌ها، واردات لاستیک از برخی از کشورهایی مثل چین و خاور دور انجام می‌شود که در بازار ایران، گمنام هستند.

علیپور تصریح کرد: گمنامی این لاستیک‌ها، دلیلی بر بی کیفیتی آن‌ها نیست و تمامی این کالاها دارای استاندارد از کشور مبدأ هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار