سرپرست شرکت مخابرات فارس اظهار داشت: تا پایان سال جاری 17 شهرستان این استان به سیستم موبایل نسل سوم و چهارم مجهز می‌شود و در همین سال نیز 615 سایت ارتباطات سیار مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ 13 August 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:علی‌اصغر روزگار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان سال جاری 17 شهرستان این استان به سیستم موبایل نسل سوم و چهارم مجهز می‌شود و در همین سال نیز 615 سایت ارتباطات سیار مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته روند واگذاری تلفن ثابت در این استان سالی 60 هزار شماره بوده که با تلاش‌های انجام‌شده از ابتدای امسال تاکنون 10 هزار شماره واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس تصریح کرد: نصب 58 هزار شماره در شهرک‌های صدرا، جبل‌الدراک در شیراز انجام شدهو طی قرارداد با یکی از شرکت‌های وابسته به شرکت مخابراتایران 30 هزار شماره دیگر در نقاط مختلف این شهر نصب می‌شود.

روزگار بیان داشت: در سال جاری 615 سایت ارتباطات سیار شامل نودبی، تیری‌جی و فورجی نیز به بهره‌برداری می‌رسد و در این راستا نیز هم‌اکنون 300 سایتنصب و راه‌اندازی شده که تا دو ماه آینده و در هفته دولت نیز به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

سرپرست شرکت مخابرات فارس وعده داد که به مناسبت هفته دولت 80 پروژه تلفن ثابت در این استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: واگذاری خدمات اینترنتی از دیگر فعالیت‌های این شرکت است و با ارائه خدمات شبانه‌روزی شاهد تسریع در واگذاری تلفن‌های ثابت در استان فارس هستیم.

سرپرست شرکت مخابرات استان فارس در حالی‌که از ابتدای قبول مسئولیت خود حاضر به مصاحبه با اکثر خبرنگاران نشده در مورد بزرگداشت روز خبرنگاران گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و در این راستا این شرکت آماده هرگونه همکاری با اصحاب رسانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار