کد خبر: ۷۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 13 August 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل ازاروم نیوز، دقایقی پیش انفجاری در یکی از مغازه های سه راه دانش ارومیه رخ داد.

در این انفجار بنا به گفته شاهدان عینی یک نفر کشته شده و سه نفر مصدوم به بیمارستانهای ارومیه منتقل شدند.

شاهدان علت این حادثه را شئی دست ساز انفجاری به داخل مغازه بر اثر خصومت شخصی اعلام کرده اند.

پس از این انفجار نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حاضر شده و مجروحان را به بیمارستان اعزام و اقدامات امدادی را انجام دادند.

خبر تکمیلی: رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس خبر انفجار در خیابان شهید باکری ارومیه را تایید و اعلام کرد: ماده ناشناخته باعث انفجار شده و هنوز اقدامات لازم در خصوص شناسایی این شئ و ماده ناشناخته در دست بررسی است و هنوز نمی‌توان نظر قطعی در این زمینه ارائه داد.

ابراهیم شاد قوشچی با بیان اینکه در روزهای آینده اخبار تکمیلی در این زمینه ارائه می‌شود، نوع انفجار و اطلاعات بیشتر در این خصوص را به مقامات رسمی و امنیتی موکول کرد.

تشریح جزئیات ماجرای انفجار خیابان باکری ارومیه

سردار اصلانی:این حادثه و ماجرا هیچگونه مساله امنیتی نبوده است واین مساله مربوط به اختلافات شخصی طرفین بوده است.

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران ماجرای انفجار مغازه کتابفروشی خیابان باکری ارومیه را تشریح کرد.

وی در این گفتگو تاکید کرد : این حادثه و ماجرا هیچگونه مساله امنیتی نبوده و دلیل اصلی متهم اختلاف شخصی از قبل اعلام شده است که خوشبختانه با اقدام بموقع پلیس متهم دستگیر و الان در اختیار پلیس برای تکمیل پرونده و تحویل به مراجع قضایی است .

سردار اصلانی ادامه داد : ساعت ۱۲ ظهر امروز فردی از شهروندان ارومیه ای با پلیس ۱۱۰ تماس مبنی بر اینکه انفجاری در حوالی سه راه دانش – باکری ارومیه رخ داده و افرادی دچار مصدومیت شده اند می گیرد.

بلافاصله مامورین تخصصی در محل حادثه حاضر شده که متوجه می شوند در اثر این انفجار یک نفر فوت و ۴ نفر هم زخمی شده اند که مجروحین توسط مردم به بیمارستان منتقل می شوند.

پلیس اگاهی بواسطه بررسی مباحث حاشیه ای و تحقیقات میدانی متوجه می شوند که فروشنده مغازه نوشت افزار مالک مغازه بوده و فرد ضارب اقامه دعوی می کند که پرونده آنها در دادگستری موجود است و از قبل دچار اختلاف بوده اند.

فرمانده انتظامی استان افزود ؛ ضارب در بازجویی های پلیسی ادعا می کند چون بارها مراجعه کرده نتوانسته بحقش برسد و قصد سازش داشته ؛ ولی یکی از فرزندان مقتول اجازه مصالحه و سازش نمی داده است تصمیم گرفته۲ عدد نارنج جنگی تهیه کند و یکی از فرزندان مقتول را که در یکی از مغازه های ارومیه که مانع مصالحه بود را به قتل برساند

این ضارب پیش تر به درب مغازه مراجعه کرده وضامن نارنجک را کشیده بوده است که متوجه شده دو نفر مشتری در داخل مغازه هستند و از تصمیم خود منصرف گشته بود . به نقطه دور از شهر رفته و نارنجک را آنجا منفجر کرده است.

سپس تصمیم گرفته است زمانی که پدر و فرزندان این خانواده در مغازه پدرش جمع هستند این کار را انجام بدهد ؛ امروز از این امر مطلع گشته و تصمیم این عمل را گرفته است. بلافاصله به مغازه کتابفروشی مراجعه کرده و نارنجک را داخل مغازه انداخته و از محل گریخته است.

همچنین سردار ناصر اصلانی خاطر نشان کردند : یک نفر از مجروحین مشتری مغازه بوده و بقیه فامیل مقتول بودند..



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار