محمد جواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسامنیت حضور ما در هر مسئولیتی مدیون خون شهدا است، اما متاسفانه این را اذعان می‌کنیم که ایثاراگران، جانبازان و خانواده‌های این عزیزان از برخی از مشکلات بهداشتی و درمانی گله دارند که لازم است به این موضوع توجه شود.
کد خبر: ۷۷۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 27 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمد جواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت حضور ما در هر مسئولیتی مدیون خون شهدا است، اما متاسفانه این را اذعان می‌کنیم که ایثاراگران، جانبازان و خانواده‌های این عزیزان از برخی از مشکلات بهداشتی و درمانی گله دارند که لازم است به این موضوع توجه شود.

وی ضمن تقدیر از برخوردهای قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی بیان کرد: همچنین لازم است با ناظرینی که به دلیل کوتاهی یا همکاری در این حوزه موجب فساد شده است شدیدتر برخورد شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن ماه عزاداری امام حسین (ع) گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ان‌شاءالله مراسم محرم به دور از بدعت‌ها و اقدامات خلاف شئون که موجب سوء استفاده دشمنان می‌شود صورت بگیرد.

جمالی تاکید کرد: در چند روز گذشته شاهد گردهمایی گروه هفت در فرانسه بودیم که در این گردهمایی مواضعی از سوی سران کشورهای فرانسه، انگلیس و آمریکا اتخاذ شد. در حالی که جمهوری اسلامی ایران صادقانه و متعهدانه در موضوع توافق هسته‌ای ورود کرد که این خود مورد تایید دستگاه‌های نظارتی و مقامات دیپلماتیک کشورهای اروپایی، آمریکا، چین و روسیه بود. این اظهار نظرها در خصوص عدم دستیابی جمهوری اسلامی ایران به سلاح هسته‌ای فرار رو به جلو و برای پوشش دادن به نقض عهدهایش است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضمن حمایت همه جانبه از دستگاه دیپلماسی اعلام می‌داریم که ما فقط از توافقی حمایت می‌کنیم که متضمن عزت و منافع ملی کشورمان باشد.

وی اضافه کرد: از سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت معوقات فرهنگیان که از ارگان مهم جامعه هستند تشکر می‌کنیم. امیدواریم این سازمان در جهت اجرای کامل این پرداخت‌ها نظارت کامل را داشته باشد. تا مشکلی در ادامه کار صورت نگیرد.

نماینده مردم فسا در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اتمام پروژه‌های درمانی، تامین قیر برای پروژه‌های جاده‌ای و بهره برداری از سد فسا را از وزرای دولت خواستار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار