مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از رسیدگی هفت هزار و ۲۱۵ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ 01 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد اقوامی  از رسیدگی به هفت هزار و ۲۱۵ فقره پرونده تا پایان مرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت درمان و قاچاق کالا و ارز تعداد هفت هزار و  ۳۱۱ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی افزود: در این رابطه به تعداد هفت هزار و ۲۱۵ فقره پرونده رسیدگی و در مجموع این پرونده‌ها ۶۷۸ میلیارد و ۴۷۶ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۲۰۹ ریال محکومیت صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: از این تعداد پرونده‌ها تعداد چهار هزار و ۵۳۳ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات و تعداد یک هزار و ۴۹۲ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۲۸۴ فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان است.

وی عنوان کرد: همچنین شعب رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز استان از یک هزار و ۴۹۲ فقره پرونده وارده در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد یک هزار و ۴۴۷  فقره پرونده رسیدگی و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۵۴۶ میلیارد و ۵۲۳ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۸۰۷ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

 اقوامی اذعان کرد: علاوه بر آن در بخش کالا و خدمات نیز از چهار هزار و ۵۳۳ فقره پرونده وارده به چهار هزار و ۴۸۷ فقره رسیدگی ومتخلفان به پرداخت  ۱۳۰ میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۵۱ ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند و همچنین در بخش بهداشت و دارو درمان نیزاز ۲۸۴ فقره پرونده وارده به ۲۸۱ فقره رسیدگی و متخلفین را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۷۰  ریال جزای نقدی محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار