بیش از ۵۱ هزار اشتراک املاک مشترکین آب و فاضلاب در خوی پیمایش شد .
کد خبر: ۷۷۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 03 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : بیش از ۵۱ هزار اشتراک املاک مشترکین آب و فاضلاب در خوی پیمایش شد .


وی افزود : پیمایش املاک مشترکین شهرخوی جهت بررسی وضعیت انشعابات آب و فاضلاب مشترکین و بروز رسانی اطلاعات مشترکین از سال ۹۶ آغاز گردیده است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی به جزئیات این پیمایش اشاره کرد و اظهار داشت : در این طرح مأموران آبفا با لباس متحدالشکل و کارت شناسایی معتبر به درب منازل مراجعه و با تکمیل فرم هایی مشتمل بر ۴۰ آیتم وضعیت انشعابات را از بابت صحت کارکرد کنتور، نصب استاندارد پلاک اشتراک، استفاده از مخزن و پمپ روی شبکه و شناسایی اشتراک های غیر مجاز و غیر فعال مورد بازدید و بررسی قرار می دهند که این امر در توزیع عادلانه آب شرب نقش مهمی ایفا می کند .


سلطانعلی ولیزاده تصریح کرد: این طرح با هدف راه اندازی سیستم GIS مشترکان جهت سهولت شناسایی و دسترسی به مشخصات دقیق مشترکین و همچنین ثبت شماره تلفن ثابت و همراه در بانک اطلاعات انجام شده است..

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۵۳ مورد پیمایش شده و اطلاعات املاک این مشترکین نیز در نرم افزار مربوطه ثبت و نتایج تجزیه و تحلیل اطلاعات املاک مشترکین نیز به صورت ماهانه به واحد های ذیربط جهت برنامه ریزی کاری ارائه می شود .

وی گفت : شناسایی حفره های خالی ، درآمد زایی برای شرکت ، به روز رسانی اطلاعات مشترکین از مزایایی این طرح می باشد.
ولیزاده در خاتمه اعلام کرد در ۵ ماهه اول امسال ۴۵۳ مورد پیمایش مشترکین صورت گرفته که برای شرکت ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون و ۱۹ هزار ریال درآمدزایی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار