مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت : برگزاری مطلوب مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی در شیراز و مرودشت از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰ 25 February 2015
به گزارش ایرنا سید غلامرضا کمانه ، روز سه شنبه در دیدار با کمیته برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در شیرازبیان داشت: رویداد بزرگی را در پیش رو داریم و امیدواریم با همکاری اداره های مختلف استان فارس و هماهنگی لازم با مسوولان اجرایی به خوبی از عهده برگزاری این رقابت ها برآییم.

وی اظهار داشت: این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان و در شهر های شیراز و مرودشت برگزار می شود و تیم برگزار کننده این مسابقات کار بسیار حساسی را پیش رو دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس افزود: میزبانی رقابت های ملی و بین المللی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های ورزشی و فرهنگی این استان است و بی شک برگزاری این رقابت ها در این دو شهر فرهنگی و تاریخی ، جاذبه های بسیاری برای شرکت کنندگان خواهد داشت.

رییس هیات کاراته استان فارس هم دراین دیدار با تاکید بر حضور قدرتمندانه کاراته کاهای این استان در رقابت های پیش رو گفت: خوشبختانه در سال 93 مدال های رنگارنگی را در عرصه های مختلف بدست آوردیم و با توجه به رقابت های جهانی و آسیایی سال آینده می کوشیم در ترکیب تیم ملی به ویژه در تیم های پایه ،ورزشکاران بیشتری داشته باشیم و با تداوم این روند آینده کاراته فارس را از حیث قهرمانی تضمین کنیم.

حمید رضا ده بزرگی به برگزاری کلاس آموزشی و آزمون داوری نیز اشاره کرد و گفت: کمیته داوران فدراسیون کاراته با برگزاری این دوره آموزشی سعی دارد داوران جوان و شاخص استان ها را شناسایی و به رشد آنها کمک کند .

رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در رده های سنی نوجوانان جوانان و امید در روز های 14 و 15 اسفند جاری به میزبانی مرودشت برای آقایان و شیراز برای بانوان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار