امیر خجسته با اشاره به اینکه کمبود معلم در همدان دغدغه و نگرانی نمایندگان استان است افزود: مدیرکل آموزش و پرورش باید مشکلات کمبود معلمان را در سه ماه تابستان رفع و یا به نمایندگان منتقل می‌کرد تا اقدامات لازم برای رفع مشکل صورت گیرد.
کد خبر: ۷۸۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 01 October 2019
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه کلاس‌های بدون معلم درصد زیادی از مشکلات رفع شده، اما گزارشی در این راستا به نمایندگان ارسال نشده است گفت: مدیر ارشد و مدیرکل آموزش و پرورش استان درباره کلاس‎های بدون معلم گزارش دهند که کار را به کجا رساندند.

به گزارش فارس، خجسته با بیان اینکه مسوولان آموزش‌وپرورش نباید مشکلات این مجموعه را انکار کنند و از ابراز نگرانی نمایندگان ناراحت شوند اظهار کرد: در راستای بهبود شرایط استان باید نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمبود معلم در همدان دغدغه و نگرانی نمایندگان استان است افزود: مدیرکل آموزش و پرورش باید مشکلات کمبود معلمان را در سه ماه تابستان رفع و یا به نمایندگان منتقل می‌کرد تا اقدامات لازم برای رفع مشکل صورت گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این زمینه به خوبی ورود شده و درصد زیادی از مشکلات رفع شده، اما گزارشی در این راستا به نمایندگان ارسال نشده است ادامه داد: مدیر ارشد استان و مدیرکل آموزش و پرورش درباره کلاس‎های بدون معلم گزارش دهند که کار را به کجا رساندند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه سال گذشته برای مقطع پیش‌دبستانی و دبستانی مجوز ۳۰۰ نیروی کار اخذ شده بود که امسال جذب و مستقر شدند تصریح کرد: تعدادی دیگر کمبود معلم وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

خجسته با بیان اینکه در مقطع ابتدایی نباید افراد بدون تخصص تدریس کنند گفت: در کشور‌های پیشرفته متخصصان در کلاس‌های ابتدایی تدریس می‌کنند لذا از وزارت آموزش‌وپرورش خواستیم افراد متخصص به ویژه در استان همدان تدریس را به دست گیرند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت معلم، فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به تربیت معلمان می‌پردازد بیان کرد: چه طور ممکن است با وجود دانشگاه‌ها کمبود معلم ایجاد شود با پیگیری لازم این مشکل نیز کاملا رفع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار