یک فروند قایق پرنده با قابلیت عملیاتی گسترده برای ارتقای توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه راه‌اندازی و تست شد.
کد خبر: ۷۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 19 August 2015
این قایق پرنده از پروژه‌های بازدارنده نیروی دریایی سپاه بوده که متولی و مجری آن پایگاه دوم هوا دریای بوشهر است.

این قایق پرنده دارای سرعت زیاد و قابل توجه، ارتقاع پروازی مناسب و چندین ساعت مداومت پروازی بوده و قابلیت‌های گوناگون متناسب با شرایط خلیج فارس را دارا است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این ارتباط گفت: مجموعه نیروی دریایی سپاه با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) در تست تجهیزات دفاعی در مرحله مطلوبی قرار دارد و روزبه‌روز در حال ارتقاء و پیشرفت است.

علی رزم‌جو افزود: طراحی و ساخت تجهیزات با توجه به وضعیت اقلیمی و شرایط خاص خلیج فارس در دستور کار نیروی دریایی سپاه قرار دارد که این امکانات بر بنیه دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی می‌افزاید.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه گفت: تمامی تحرکات و اتفاقات در خلیج فارس به‌صورت دقیق و لحظه به لحظه توسط نیروی دریایی سپاه مشاهده و رصد می‌شود و هیچ‌گونه تحرک و اتفاقی از چشمان تیزبین حافظان خلیج فارس پنهان نمی‌ماند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در پایان بیان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اقتدار و تمام توان درحال انجام وظیفه بوده و گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین آماده انجام وظایف محوله است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار