کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در بخش پایش کیفی منابع آب و نصب تجهیزات و شستشوی شبکه و مخازن در بین شرکتهای آب و فاضلاب.
کد خبر: ۸۰۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 22 December 2019

به گزارش دفترروابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،در ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوراز شرکتهای آب و فاضلاب استانها ،شرکت آب و فاضلاب شهری در بخش پایش کیفی منابع آب ا و شرکت آب و فاضلاب روستایی در بخش نصب تجهیزات و شستشوی شبکه و مخازن موفق به کسب رتبه برتر شده اند.

در مراسمی که به همین منظور در شرکت آب و فاضلاب شهری استان  برگزار شد مهندس به نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و  سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان ضمن تبریک این موفقیت به همکاران ،کسب این رتبه را نشان از توجه ویژه  به موضوع بهداشت و کیفیت آب شرب استان در شرکت آب و فاضلاب عنوان کرده و خاطر نشان ساخت:شرکت آب و فاضلاب استان با توجه به مسئولیت خود در تامین آب شرب سالم و بهداشتی ،این موضوع را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرارداده و کسب این عناوین نشان از توجه ویژه به بخش بهداشت آب در بین مدیران این شرکت دارد.

 http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/10/1/554249_526.jpg

مهندس به نژاد در ادامه ضرورت استمرار این اقدامات در سایر بخشها را یادآور شده و از تلاش معاونین بهره برداری و مدیران کنترل کیفی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در این خصوص قدردانی نمود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار