کد خبر: ۸۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 22 August 2015


فرمانده انتظامی رشت از انهدام باند جاعلان اسناد دولتی در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای این باند با عقدنامه‌ و شناسنامه‌های جعلی از اداره‌ها و نهادهای دولتی وام می‌گرفتند.
خبرگزاری فارس: دستگیری کلاهبردارانی که با عقدنامه‌های جعلی وام می‌گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم شعبانی ظهر امروز در نشست انتظامی استان با تشریح چگونگی دستگیری اعضای باند جعل اسناد دولتی در گیلان اظهار کرد: با گزارش‌های متوالی مردم مبنی بر فعالیت باند مذکور، دستگیری اعضای آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران جاعل توسط ماموران کلانتری 22 رشت دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد از راه کلاهبرداری و جعل اسناد دولتی درآمد نامشروع داشتند.

فرمانده انتظامی رشت اعضای باند مذکور را سه نفر عنوان کرد و گفت: این افراد با استفاده از شناسنامه و عقدنامه جعلی از اداره‌ها و نهادهای دولتی وام می‌گرفتند.

وی با اشاره به اینکه اعضای باند جاعل پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک منزل مسکونی در رشت دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده مرد در سنین 42، 45 و 50 ساله هستند.

شعبانی کشف و ضبط چندین فقره شناسنامه، عقدنامه و مهر جعلی اداره‌های ثبت احوال و ثبت اسناد و قوه قضائیه و اوراق خام دیگر اداره‌های دولتی و 50 گرم هروئین را حاصل بازرسی از منزل جاعلان عنوان کرد.

وی با تصریح بر اینکه شهروندان هرگونه فعالیت مشکوک و ناهنجاری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند، متذکر شد: متهمان با تشکیل پرونده برای تکمیل سیر تحقیقات به پلیس امنیت عمومی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار