کد خبر: ۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳ 25 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ازپانا: فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ایجاد فضایی آرام و بدور از استرس باید در اولویت کاری هسته گزینش قرار گیرد.چرا که امر گزینش نیروی انسانی در آموزش و پرورش از حساسیت برخوردار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: ماهیت هسته گزینش اداره آموزش و پرورش بسیار حساس و مهم است چرا که جهت گیری های رفتاری فرد را بررسی و برای شغل معلمی آماده می کند.

سیدمصطفوی با تاکید بر خودداری از سخت گیری های بی مورد در امر گزینش، خاطر نشان ساخت: ایجاد فضای آرام و بدور از استرس در مصاحبه ها امری ضروریست که موجب رضایت مراجعین نیز قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: هسته گزینش جهت گیری های رفتاری معلمان را در مسائل دینی، فرهنگی، عملی و .. را به دقت مورد بررسی قرار می دهد چرا که تربیت دانش آموزان آینده ساز و مطیع انقلاب و رهبری به دست معلمان صورت می گیرد و در صورتی که جهت گیری های منفی وجود داشته باشد باعث تنزل و افول جامعه می گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: معلمان با توجه به نقش الگویی خود برای دانش آموزان می توانند با جهت گیری های مثبت و دینی آن ها را با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های دین مبین اسلام آشنا و به سمت تعالی هدایت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: اولین و مهم ترین کار هسته گزینش حفظ آبروی حقیقی افراد است و نباید اجازه دهیم تا به این امر مهم خدشه ای وارد شود .

" غلامرضا خضرلو" مدیر جدید هسته گزینش آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار اظهار کرد: توفیق هسته گزینش با تلاش کلیه همکاران محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع اولویت گزینش استان می باشد؛ تصریح کرد: خدمت در هسته گزینش معامله آخرت است که باید در این راستا روش اعتدال را انتخاب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار