فرماندار فیروزآباد از افتتاح کارخانه کربنات سدیم این شهرستان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 05 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: سید کمال علوی در نشست خبری خود با اشاره تشریح به پروژه‌های افتتاحی شاخص این شهرستان اشاره داشت وگفت: اظهار داشت: شهرستان فیروزآباد با بیش از 1500 میلیارد تومان اعتبار پروژه افتتاحی به استقبال دهه فجر می‌رود.

وی با اشاره به کارخانه کربنات سدیم اظهار داشت: کارخانه کربنات سدیم به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه افتتاحی بااعتبار یک هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان که به‌صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت‌های دولتی در دهه فجر با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار فیروزآباد به پروژه سد هایقر اشاره کرد و ادامه داد: سد هایقر فیروزآباد که آبگیری محدود در دستور کار قرارگرفته با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان قرار است در سفر ریاست جمهوری بهره‌برداری شود.

علوی همچنین از بهره‌برداری فاز دوم بیمارستان قائم (عج) در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: توسعه فاز دوم بیمارستان قائم (عج) فیروزآباد با ۸۷ تختخواب و بخش‌های سی‌سی‌یو، آی سی یو، ان آی سی یو با زیربنای چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد و همچنین درمانگاه تخصصی از دیگر پروژه‌هایی است که با هزار و ۹۳۰ مترمربع و اعتبار ۴ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در حوزه گازرسانی در این شهرستان بیان داشت: گازرسانی به دو روستای رود بال و دستغیب بااعتبار ۱۱ میلیارد تومان ازجمله پروژه‌هایی بوده که در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار فیروزآباد با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در حوزه راه ابراز داشت: تعریض جاده، آسفالت و روشنایی محور فیروزآباد -جای دشت به طول ۴ کیلومتر و بااعتبار ۹ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شهرستان است.

علوی گفت: افتتاح مجتمع خدماتی بین‌راهی دوراهی میمند بااعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و مجتمع گردشگری گرین لند در بلوار دانشگاه آزاد فیروزآباد لا اعتبار ۷ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی بوده که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از احداث دو آموزشگاه و مدرسه شهید قدوسی و خدیجه کبرا خبر داد و تصریح کرد: آموزشگاه شهید قدوسی ۶ کلاسه با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر و اعتبار یک میلیارد و کلنگ زنی مدرسه خدیجه کبری خیر ساز ۱۲ کلاسه بااعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه آموزشی اقدام خواهد شد.

فرماندار فیروزآباد خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شهری بااعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین افتتاح فاز اول ساختمان آموزشی اداری آموزشکده فنی و حرفه‌ای فیروزآباد در سه‌طبقه ازجمله پروژه‌های افتتاحی دهه فجر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار