معاون بهداشت و درمان سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد:
معاون بهداشت ودرمان سپاه روح الله استان مرکزی گفت:همزمان با عملیات مقابله با ویروس کرونا در سطح استان تیم های و اکیپ های گند زدایی و ضدفونی کننده سپاه روح الله معابر اصلی و مکان هایی عمومی در سطح استان را پاک سازی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۲۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 01 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدارسید جواد میرعباسی از اعزام اکیپ های ضدعفونی کننده وگندزدایی سپاه برای مقابله باویروس کرونا در استان خبردادو افزود: یگان جنگ نوین سپاه روح الله به صورت متمرکز در سطح استان وشهرستان های مبتلا به این ویروس وارد عمل شده و معابراصلی و مکان های عمومی راگندزدایی خواهند کرد.

وی یادآورشد :برای اقدام به موقع وسریع دراین زمینه تیم هایی از سایر سپاه های استانی هم جوار برای این موضوع وارد عمل خواهند شد تا بتوانیم مقابله جدی و مستمری بایان ویروس داشته باشیم.

سرهنگ میرعباسی اظهارداشت :امروز معابر اصلی شهر دلیجان به صورت گسترده باحضور یگان جنگ نوین سپاه روح الله گندزدایی و وضدعفونی کننده شده است.

معاون بهداشت و درمان سپاه روح الله بااشاره به پاکسازی و گندزایی در شهرستان ساوه افزود:پا پیگیری های انجام شده این اکیپ ها به ساوه خواهند رفت و معابراصلی و مکان های عمومی این شهر هم گندزدایی می شود.

وی بیان کرد: مراکز درمانی سپاه روح الله به ویژه مرکز حضرت زهرا(س) و کلینیک فوق تخصصی ثارالله آماده انجام ویزیت و و آزمایش اولیه برای تشخیص این ویروس است و درصورت مشاهده موارد مشکوک،به بیمارستان های معین ارجاع داده می شود.

سرهنگ میرعباسی گفت: برای رعایت حال و کمک به جنبازان عزیز بالای 50درصد بسته و پک های بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده آماده ودرحال توزیع است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار