وحید رجایی خبرداد؛
به گزارش تابناک سمنان: وحید رجایی فرماندار گرمسار از توزیع رایگان مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار خبر داد و گفت: دو واحد تولیدی مواد شیمیایی در این راستا مشارکت داشتند.
کد خبر: ۸۲۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 02 March 2020

نتیجه تصویری برای وحید رجایی

فرماندار گرمسار صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه تمامی امکانات مادی و معنوی شهرستان در راستای جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری بسیج شده است، اظهار داشت: مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار با مشارکت دو واحد تولیدی شیمیایی این شهرستان به‌صورت رایگان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه از شهرک‌های صنعتی شهرستان بازدید شده است، خاطرنشان کرد: بسترسازی برای افزایش ظرفیت تولیدات مواد ضدعفونی‌کننده و تأمین تجهیزات لازم برای بیمارستان گرمسار در دستور کار است.

وحید رجایی ارزش ریالی این مواد ضدعفونی‌کننده را شش میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مردم اطمینان داشته باشند که صادقانه واقعیت‌های این بیماری با آنان در میان گذاشته می‌شود و مسئولان شبانه‌روز در خدمت آنان هستند.

رجایی بابیان اینکه گرمسار از ظرفیت‌هایی در تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی و همچنین لوازم موردنیاز بیمارستان برخوردار است، تأکید کرد: توجه واحدهای نانوایی به اصول بهداشتی یکی از مهم‌ترین رویکردهای ستاد پیشگیری از شیوع کرونا است.

فرماندار گرمسار گفت: کارکنان واحدهای نانوایی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک در هنگام کار بوده و باید از کارگرانی که کارت بهداشت دارند استفاده کنند.

وی با اشاره به کاهش ساعات کاری ادارات در گرمسار بیان کرد: کارکنان دولت و مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

رجایی همچنین بابیان اقدامات انجام‌شده در راستای پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس در گرمسار یادآور شد: ضدعفونی تمامی اماکن شهری، دستگاه‌های اجرایی، سرویس‌های بهداشتی، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها ازجمله اقدامات مهم در این راستا است.

وی ایجاد هماهنگی میان بخش خصوصی و دولتی در راستای مبارزه با کرونا ویروس را از دیگر اقدامات برای پیشگیری از این بیماری برشمرد و گفت: ضدعفونی بانک‌ها و اماکن عمومی، وسایل نقلیه عمومی و ایستگاه‌های اتوبوس و اماکن پرتردد از سه روز گذشته تاکنون و کنترل مبادی ورودی شهرستان به‌ویژه اتوبان قم به‌منظور پایش و غربالگری بیماران با استفاده از تجهیزات تب‌سنج و هماهنگی هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این راستا در حال اجرا است.

فرماندار گرمسار از تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده برای نقاط پرجمعیت و کم‌بضاعت شهری خبر داد و گفت: مساعدت خیرین سلامت به‌منظور تهیه پک‌های بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده دستی و محیطی نیز در این عرصه چشمگیر بود.

رجایی با اشاره به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و ضدعفونی کردن روستاهای شهرستان با کمک دهیاران تصریح کرد: مدارس، تالارها و باشگاه‌های ورزشی باهدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل‌شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار