نوید دانایی:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از آغاز فعالیت پویش «مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا» در استان خبر داد و گفت: مردم از آوردن انواع خوراکی به مراکز درمانی خودداری کنند.
کد خبر: ۸۲۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 09 March 2020

Image result for نوید دانایی تابناک سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به درخواست‌های متعدد مجمع خیرین سلامت سمنان اظهار داشت: پویش «مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا» در سطح استان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی از حضور و مشارکت گسترده مردم برای کمک‌های غیر نقدی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند برای کمک‌های غیر نقدی ازجمله وسایل حفاظت فردی (ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده، دستکش و پوشَن و وسایل اقامتی پتو و ملحفه) در این راستا مشارکت کنند.

نوید دانایی با تأکید بر اینکه مردم برای مشارکت در این پویش از آوردن انواع خوراکی به مراکز درمانی خودداری کنند، افزود: در صورت تمایل مبلغ اجناس خوراکی را به‌عنوان کمک نقدی به حساب این پویش واریز کنند.

دانایی خاطرنشان کرد: خیران سمنانی این وسایل را به مدیریت پشتیبانی و خدمات دانشگاه واقع در بلوار بسیج ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحویل دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر این باوریم هرگونه اقدام پیشگیرانه بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود؛ بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار