خدام حرم رضوی با حضور در منزل شهید نادر مهدوی شهید شاخص ملی و سردار مبارزه مستقیم با آمریکا در آبهای خلیج فارس پرچم متبرک حرم امام رضا را در منزل این شهید به اهتزاز درآورند.
کد خبر: ۸۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 27 August 2015
 به مناسبت میلاد مسعود امام رضا (ع) خدام حرم رضوی شامگاه چهارشنبه با حضور درمنزل شهید نادر مهدوی شهید شاخص ملی سال 94 در استان بوشهر از این خانواده شهید در شهرستان دشتی تجلیل کردند.

در این مراسم باشکوه که با مداحی و قرائت زیارت خاص امام هشتم(ع) همراه بود یکی از خدام حرم رضوی با بیان اینکه شهدا با حماسه آفرینی امنیت و آسایش همراه با عزت و سربلندی به ارمغان آورند اظهار داشت: شهید نادر مهدوی یکی از افتخار ایران اسلامی که توانست با تجهیزات کم در مقابل آمریکا در آبهای خلیج فارس بایستد و خود را جاودانه کند.

علی غفوری منش هدف خدام حرم رضوی را از این دیدار به عنوان سفیران استان قدس رضوی ادای احترام و تجلیل از خانواده شهید شاخص ملی دانست و تصریح کرد: شهید نادر مهدوی به عنوان اسوه و الگوی شجاعت، شهامت وایثار در این خطه از ایران اسلامی است، که  با ایثار و حماسه در مبارزه با متجاوزان آمریکایی درآبهای خلیج فارس به شهادت رسید.

وی بر حفظ وحدت و همدلی ملت وپیروی از ولایت تاکید کرد و گفت: حفظ وحدت، وهمدلی ملت وپیروی از ولایت ورهبری و انتقال فرهنگ ایثار وشهادت برای بقا واستحکام نظام اسلامی از رسالت‌های خانواده معظم شهدا است.

دراین مراسم پس از ارائه خاطراتی از شهید نادر مهدوی توسط فرزندش، پرچم متبرک حرم رضوی به اهتزاز درآمد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار