مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و واحد حقوقی استاندار مازندران گفت: با توجه به بروز بیماری کرونا و لغو برنامه ملاقات عمومی حضوری، دستگاههای اجرایی استان موظف هستند شماره تلفن برای پاسخگویی به مردم اختصاص بدهند.
کد خبر: ۸۳۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 15 April 2020

تا پیش از روزهای کرونایی براساس برنامه قبلی مدیران دستگاههای اجرای یک روز در هفته را به عنوان روز ملاقات عمومی حضوری با مردم اختصاص می دادند و در این روز مردم برای بیان مشکلات اداری خود مستقیما مدیر مربوطه را ملاقات می کردند .

با توجه به مساله قطع زنجیره کرونا با کاهش تردد و حضور مردم ، اداره کل مدیریت عملکرد ، بازرسی و واحد حقوقی استانداری مازندران اخیرا با ارسال نامه ای خطاب به مدیران کل دستگاههای اجرایی استان از آنها خواسته طبق نامه استاندار مبنی بر انجام ملاقات عمومی غیر حضوری ، یک خط تلفن برای این منظور اختصاص بدهند .

عزت الله هاشم زاده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : طی نامه ای از مدیران دستگاههای اجرایی مازندران خواسته شد تا اختصاص یک خط تلفن برای انجام ملاقات غیرحضوری و به صورت تلفنی را انجام بدهند .

وی افزود: در این مرحله از مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران و فرمانداران خواسته شد تا اختصاص این خط تلفن را انجام بدهند و در مرحله بعدی دستگاههای اجرایی شهرستان ها نیز وارد این فاز می شوند.

مدیرکل عملکرد استانداری مازندران با اشاره به اینکه این نامه روز گذشته به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد ، ادامه داد : از مدیران خواسته شد با مشخص شدن شماره تلفن موردنظر آن را از طریق رسانه های عمومی اعلام بکنند تا مردم مطلع شوند.

وی افزود : با اختصاص این شماره تلفن ها مدیران و معاونان در طول ساعت اداری می توانند پاسخگوی مشکلات و رفع آنها باشند.

هاشم زاده درباره تعداد شماره تلفن های ادارات در این خصوص که تاکنون ارائه داده اند ، گفت : با توجه به یک روز از ابلاغ این نامه می بایست منتظر ماند که این کار از سوی دستگاههای اجرایی انجام و اعلام شود .

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران یکی از ادارات پیشتاز در این زمینه است که روز گذشته ۲۰ نفر از مردم مازندران به صورت تلفنی مشکلات خود را با مدیر کل این نهاد مطرح کردند .

شماره تلفن ارتباط تلفنی با مدیرکل اوقاف مازندران۰۱۱۳۳۳۲۲۰۵۸است که در طول ساعت اداری پاسخگوی مردم‌می باشند.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار