استاندار فارس در بازدید از طرح توسعه پالایشگاه شیراز گفت: در سال جهش تولید باید در کنار کیفیت و کمیت، ثروت آفرینی را اولویت قرار داد.
کد خبر: ۸۴۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 21 April 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:استاندار فارس در بازدید از طرح توسعه پالایشگاه شیراز گفت: در سال جهش تولید باید در کنار کیفیت و کمیت، ثروت آفرینی را اولویت قرار داد.
عنایت الله رحیمی با بیان این که در طرح توسعه پالایشگاه ارتقا کیفیت فرآورده‌ها منطبق با استاندارد‌های جهانی دیده شده است، افزود: طرح توسعه از سال ٩٤ کلید خورد و قرار است بنزین و نفت و گاز یورو ٥ را تولید و عرضه کند.
وی گفت: با اجرای طرح توسعه پالایشگاه شیراز در آلاینده‌ها کاهش چشمیگیری ایجاد می‌شود.
استاندار فارس افزود: برای این طرح ٣٠٠ میلیون دلار هزینه شده و این تنها برای کاهش اثرات مخرب آلاینده‌ها و تولید فرآورده‌های با کیفیت و با استاندارد جهانی است.
رحیمی گفت: همه خدمات و تجهیزاتی که برای تسریع در پیشرفت طرح نیاز است باید فرآهم شود و همه دستگاه‌های متولی باید کمک کنند.
وی با بیان این که اشتغال، تولید ثروت و کاهش مشکلات زیست محیطی از مهمترین دستاورد‌های این طرح خواهد بود، افزود: با اجرا و بهره برداری از این طرح ٣٠٠ شغل پایدار ایجاد خواهد شد که اولویت با جوانان شهرستان زرقان است.
استاندار فارس به کاهش حمل و نقل جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بنزین و گازوییل استاندارد مورد نیاز استان از اصفهان، بوشهر، کرمان و هرمزگان تهیه می‌شود که با بهره برداری از این طرح نیاز استان در داخل تامین می‌شود و تردد بین شهری تانکر‌های حمل سوخت در جاده‌ها کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.
در حال حاضر پالایشگاه شیراز روزانه ٥٠ هزار بشکه نفت خام استخراج می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار