فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: عدم استفاده از ماسک در این شهرستان به یک آسیب جدی منجر و به آمار کرونا تبدیل شده به همین منظور استفاده از ماسک در جهرم به یک ضرورت تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۴۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 26 April 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: مهدی شفیعیان در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: متاسفانه چند روز گذشته شاهد افزایش رفت وآمد شهروندان هستیم واین نگرانی وجود دارد که آمار کرونا در جهرم افزایش یابد.

وی افزود: یک آسیب جدی در شهرستان که منجر به بالا رفتن آمار در شهر شده است، عدم استفاده ماسک توسط شهروندان است.
فرماندار جهرم ادامه داد: متاسفانه شاهد تجمعات در باغ شهری‌ها هستیم که این عامل شیوع ویروس‌کرونا در بین افراد جامعه افزایش دهد.

شفیعیان با اشاره به لزوم تشدید فعالیت گشت های مشترک نظارتی برای بازار ماه رمضان، تاکید کرد: گشت‌های مشترک جهت بازدید از اصناف به صورت مستمر در شهرستان انجام‌ شود و علاوه بر نظارت به قیمت‌ها با اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند صنف متخلف پلمب شود.

محمد رحمانیان نیز در این جلسه گفت: امروز مهم ترین عامل برای قطع زنجیره و کنترل ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: شهروندان از رفت وامد های در مکان های پرتردد پرهیز کنند و در موارد ضروری حتما رعایت فاصله اجتماعی انجام شود.

رحمانیان با اشاره به نقش خیرین در حوزه سلامت و بهداشت گفت: تلاش خیرین موجب شده بتوانیم در امر مقابله با کرونا گام های مهمی را برداریم.

سید مجید ارجمند، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا طرح تشدید بر اصناف و به‌خصوص مکان‌های فروش مواد غذایی در ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه اصناف کم‌ریسک حتما باید در سامانه وزارت بهداشت نام‌نویسی انجام داده‌ باشند، گفت: اصناف و کسبه تمام نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی صنف خود را انجام دهند و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی آن واحد صنفی تعطیل می‌شود.

برچسب ها: کرونا ، ماسک ، جهرم ، ماه رمضان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار