کد خبر: ۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 27 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس، هاله نوبری مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه مدیران آموزش و پرورش اظهار کرد: جشنواره «ستاره دخت ایران اسلامی»با هدف الگوسازی برای جوانان و نوجوانان مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

وی افزود:برای انتخاب نفرهای برگزیده معیارهایی در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، ورزشی، اخلاقی، فعالیت اجتماعی و پیشرفت‌های علمی و ... ابلاغ شده است.

هاله نوبری گفت : با در نظر گرفتن معیارهای مورد اشاره ادارات آموزش پرورش برای معرفی نفرات مورد نظر مبادرت کنند.

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به تجلیل از نفرات برگزیده در این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: این انتظار از اقشار مختلف مردم به ویژه رسانه‌های جمعی و مربیان پرورشی وجود دارد که انسان‌های وارسته و شایسته به جوانان معرفی کنند.

نوبری به برگزاری جشنواره دیگری با عنوان «زن برگزیده فرهنگی» در استان به میزبانی ارومیه اشاره کرد و گفت: در روز بزرگداشت مقام زن از این بانوان فرهیخته و مادران نمونه تجلیل خواهیم کرد، چه‌بسا روش و منش آنها منجر به الگوبرداری توسط سایر آحاد جامعه شود.

وی با اشاره به اینکه از 20 فروردین ماه هفته زن آغاز می‌شود، اضافه کرد: این ایام فرصت مغتنمی برای مطالعه و تحقیق پیرامون بیانات ارزشمند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره جایگاه بلندمرتبه زن به ویژه زنان مسلمان است.

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به اجرای طرح مشکات در استان اشاره و اضافه کرد: با هماهنگی مدیران ادارات و نهادهای مختلف این امکان فراهم شده است، مدیران، معلمان و مربیان پرورشی در محل اجرای طرح حضور پیدا کنند.

نوبری یکی از اقدامات واحد بانوان اداره کل را شناسایی بانوان توانمند و کارآفرین عنوان کرد و ادامه داد: ادارات آموزش پرورش باید درراستای شناسایی و معرفی این اشخاص به واحد بانوان اقدام کنند، تا از این رهگذر خواهران موفق در جامعه شناسانده شوند.

وی با اشاره به اینکه جوانان اعم از دختران و پسران در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: از طریق اجرای طرح‌‌های مختلف می‌توان جوانان را با ریشه‌های فرهنگی و اسلامی آشنا کرد تا در گرداب دشمن گرفتار نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار