- اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با انتشار بیانیه ای ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام(ره) از عموم مردم جهت شرکت در مراسم آن یار سفر کرده دعوت به عمل می آورد.
کد خبر: ۸۵۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 02 June 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

مقام هدایت وهادی توفیقی است که خداوند به انبیا و اولیا الهی ارزانی می‌دارد. مقام هدایت دینی، تفسیر تقابل توحید است باشرک، تقابل عدالت است با ظلم.

در عصری که قدرت‌های استکباری دین و دینداری را به سخره گرفته بودند، دیانت از حوزه‌های اجتماعی رخت بربسته بود، مبانی تئوری برپیش فرض‌های ماتریالسیم بنا شده بود، ملت بزرگ ایران را بواسطه تعهدات ظالمانه بین المللی تحقیر کرده بودند و همه چیز ملت را چپاول می‌کردند و سایه استثمار فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را بر سر کشور پهن کرده بودند، امام عزیز آمد با تاسی از فرهنگ توحید و باورهای متقن دینی بستر وحدت و همدلی جهان اسلام را فراهم نمود، استعمار ستیزی را مبنای مبارزه قرار داد و هویت از دست رفته را به جامعه برگرداند، از مردم پراکنده و نامید امتی واحده بیدار، مصمم و امیدوار به آینده تربیت کرد؛ امام درس پایداری وصلابت ونترسیدن از غیر خدا را در جامعه نهادینه کرد، ایشان اراده‌ها را قوی کرد چون به خوبی می‌دانست جنگ؛ جنگ اراده هاست امام از جمهور منفعل آن روز، جمهور فعال تربیت کرد چون به حقیقت پی برده بود که چالش جدی آن روز جمهوریت منفعل هست.

حضرت امام با بیداری که ایجاد کرد نه تنها اراده‌ها را قوی بلکه در حمایت از سیاست انقلابی خود امتی یک پارچه تربیت کرد، به گونه‌ای که حرکت‌های آزادی بخش از آن نگاه عمیق و والا نشأت گرفت، از دیگر حوزه‌های رهبری امام عزیز کادرسازی برای آینده انقلاب در قالب نیروهای انقلابی بود.

در روزهای واپسین عمر با برکت آن رهبر تیزبین نگرانی جدی برای انقلاب و ایام بعد از امام برای انقلابیون و ملت تصور می‌شد، وقتی که روح بلند امام به ملکوت اعلی پیوست دست خدا از آستین رهبری که به زیبایی همه درس‌ها را بلاواسطه از مکتب امام آموخته بودند؛ بیرون آمد و سکانداری این حرکت بزرگ و ماندگار را رهبری کردند.

در ایام رحلت آن امام رحیل باید توجه داشته باشیم که رمز پیروزی حضرت امام و امت در سه عامل بوده که بجد استمرار این انقلاب و راه امام هم وابسطه به همین سه عامل هست، یک اسلامیت انقلاب دو امامت و ولایت و سوم مردم

در ایام رحلت حضرت امام (ره) درود می‌فرستیم به روح بلند آن سفرکرده و آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری و رفع همه گرفتاری‌های اقتصادی و فرهنگی مردم شریف ایران اسلامی انشالله

بدینوسیله از مردم ولایت مدار استان فارس خصوصاً همشهریان عزیز دعوت می‌گردد در مراسم بزرگداشت آن یار سفر کرده که در روز چهارشنبه ۱۴ خرداد رأس ساعت ۳۰/۱۰ صبح در محل مسجد وکیل شیراز برگزار می‌شود حضور بهم رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار