رضایی کوچی با اشاره به اینکه مکتب امام (ره) الهام بخش مردم جهان است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به مردم اعتماد به نفس داد و استقلال را برای کشور محقق کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 03 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدرضا رضایی کوچی» با گرامی داشت چهاردهم خردادماه سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اندیشه ‌ها و سلوک عملی این بزرگمرد سرشار از آزادگی، جوانمردی، جسارت در برابر ظلم و دفاع از حقوق ستم دیدگان بوده است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این اندیشه ها جان تازه ‌ای به آزاد اندیشان بخشید تا در مبارزه با استبداد و استکبار همچنان ثابت قدم باشند، افزود: این مهم سبب شد تا آزاداندیشان با پشتوانه ‌ای مستحکم ندای آزادی خواهی سر دهند.

 

وی با یادآوری اینکه گفتمان امام خمینی (ره) چنان قوی بود که اندیشه سیاسی حاکم بر شرق و غرب را به چالش کشید، تاکید کرد: مدل دموکراسی نشأت گرفته از اندیشه امام (ره)، یک مدل حکومتی نو و مبتنی بر فقه پویا بود.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه امام (ره) اندیشه های دینی و انسانی را زنده کرد، بیان کرد: این شخصیت بزرگ جهان اسلام توانست منشأ یک تحول عظیم نه تنها در یک کشور بلکه در سراسر دنیا باشد.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امام (ره)، انقلاب را محدود به مرزهای ایران نمی دید، عنوان کرد: حمایت از مستضعفان جهان همواره در سیره و روش امام خمینی (ره) ساری و جاری بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه امام (ره)، مردم را پایگاه اصلی انقلاب می دانستند، گفت: این مجاهد نستوه ثابت کرد با دست خالی و با توکل و ایمان به خداوند متعال می توان مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کرد.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه مکتب امام (ره) الهام بخش مردم جهان است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به مردم اعتماد به نفس داد و استقلال را برای کشور محقق کرد.

 

وی با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: در چهاردهم خردادماه، ملت بزرگ ایران در فراق رهبری از تبار نور صاحب عزا شد؛ رهبری روشنگر که با گام نهادن در مسیر الهی «امام حسین (ع)» امید را دوباره به مستضعفان و مظلومان بازگرداند.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی تردید اندیشه‌ ها و رهنمودهای عدالت خواهانه حضرت امام خمینی (ره) همواره در اذهان ملت بزرگ ایران ماندگار می ماند، تصریح کرد: به یقین آیندگان قادرخواهند بود با نگاهی به تاریخ مسیر درست را برگزینند.

 

رضایی کوچی در پایان خاطرنشان کرد: در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره)، با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ‌الله خامنه ‌ای تجدید میثاق کرده و خداوند متعال را شاکریم که می‌ توانیم تحت رهبری هوشمندانه ایشان از آرمان‌ ها و دستاوردهای انقلاب صیانت و با تأسی به راه امام و شهدای گرانقدر و حول محور وحدت و همدلی به آینده کشور امید داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار