مربی تیم کاراته درنای فارس از تقابل این تیم برابر نماینده‌های اراک و مشهد در هفته سوم لیگ بر‌تر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: کسب سه پیروزی در این هفته، کاراته فارس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند.
کد خبر: ۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱ 27 February 2015

راضیه اردشیر‌نژاد در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: تیم کاراته درنای فارس به عنوان تنها نماینده کاراته استان فارس در لیگ‌های بانوان کشور روی تاتامی می‌رود و قرار است در هفته سوم لیگ بر‌تر 3 مسابقه برگزار کند.

وی افزود: در هفته نخست لیگ بر‌تر در نخستین مسابقه برابر رنگین کمان تهران با نتیجه 17 بر 10 نتیجه مغلوب شدیم اما در دیدار دوم با با نتیجه 26 بر یک سد پارسیان زنجان را شکست دادیم و وضعیت بدی در جدول رده بندی نداریم.

مربی تیم کاراته درنای فارس گفت: در هفته دوم لیگ بر‌تر کاراته در نخستین مسابقه برابر شهرداری اراک 20 بر 7 مغلوب شدیم و سپس 28 بر صفر برابر اوج تهران به برتری رسیدیم و در سومین مسابقه این هفته 18 بر 8 برابر تیم انجمن ناشنوایان به برتری رسیدیم.

اردشیر‌نژاد بیان کرد: مسابقات هفته سوم تیم کاراته درنا برابر تیمهای انجمن ناشنوایان تهران، پردیسبان مشهد و شهرداری اراک برگزار می‌شود و امیدواریم با کسب 3 پیروزی در این هفته بتوانیم به صدر جدول برسیم و جایگاه تیم‌های مدعی را تصاحب کنیم.

وی عنوان کرد: تهمینه علیشاهی، غزل تقی‌پور، مهین دخت رضایی در بخش کاتا و سحرعلیزاده، زهرا طراز‌پور، نجمه اسدزاده، مرضیه محب علی، سمانه پروین، فاطمه انصاری، راحله بخشی و فهیمه نعمت اللهی در بخش کومیته، کاراته کاهای درنای فارس را تشکیل می‌دهند.

مربی تیم کاراته درنای فارس تصریح کرد: پس از برگزاری دیدارهای هفته دوم تیم مقاومت با 15 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، درنای فارس با 12 امتیاز و تفاضل 163+ دوم شد و تیم شهرداری اراک با همین تعداد امتیاز و تفاضل 116+ در رده سوم ایستاد اما تیم کاراته درنای فارس این هفته به دنبال صدرنشینی لیگ برتر کاراته است.

اردشیر‌نژاد خاطرنشان کرد: درنای فارس با نام و یاد مرحومه درنا کاویانی ستاره کاراته بانوان فارس و عضو تیم ملی جوانان کشورمان که زمستان سال گذشته به دلیل بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد با این نام در مسابقات شرکت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار