امام‌جمعه فیروزآباد گفت: دشمن از نظام اسلام در هراس است و تحریم‌های پوشالی دشمن نتوانسته بر نظام اسلامی تأثیر بگذارد.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 03 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و یوم‌الله ۱۵ خرداد که شامگاه سه شنبه در مسجد جامع میمند با حضور مردم و مسوولان این شهر میمند برگزار شد، اظهار داشت: شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ در یک فضای خفقان طاغوتی و استبداد، فضای مملو از ظلم و ستم به‌صورت مظلومانه به شهادت رسیدند.
وی ضمن اشاره به تاکید امام راحل مبنی بر زنده نگه‌داشتن خاطره رشادت و مظلومیت شهدای ۱۵ خرداد در تاریخ، ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) این روز بزرگ را عزای عمومی اعلام کردند تا این مظلومیت برای همیشه در تاریخ بماند.
هاشمی زاده بابیان اینکه این روز بزرگ آغازگر یک حرکت عظیم و جهادی برای جهان بشریت بود، بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد تداوم‌دهنده و سرآغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم نظام اسلامی بود.
وی به بصیرت مردم ایران و ولایت‌پذیری در همه عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم ایران در زمان طاغوت نیز بصیرت داشتند که همین بصیرت و آگاهی مردم در زمان طاغوت بود که نظام اسلامی به پیروزی رسید.
امام‌جمعه فیروزآباد اظهار داشت: در برخی مواقع بزرگداشت این روز تاریخی کمرنگ است اما امسال این مراسم باید با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا با استفاده از مراکز فرهنگی، رسانه‌ها و فضای مجازی پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
هاشمی زاده همچنین به بزرگداشت ۱۴ خردادماه، سالروز ارتحال امام راحل اشاره کرد و افزود: در روند برگزاری آیین ارتحال امام، باید تمام جنبه‌های شخصیتی امام راحل برای مردم بازگو شود تا عظمت این بزرگ‌مرد تاریخ برای همه بیشتر شناخته شود.
وی با اشاره به شناخت جنبه‌های شخصیتی و تفکر امام راحل در سراسر جهان تصریح کرد: اندیشمندان، سیاستمداران، نویسندگان و دولتمردان سراسر جهان معتقدند که امام خمینی (ره) فراتر از زمانه می‌اندیشید.
امام‌جمعه فیروزآباد افزود: در کشور ما برخی چهره‌ها هستند که به‌دوراز اندیشه و راه امام راحل فعالیت می‌کنند که این امر باعث ضربه زدن به‌ نظام اسلامی می‌شود.
هاشمی زاده ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری نیز با اقتدار و بصیرت راه نظام و انقلاب را پیش برده‌اند و امید را در دل مستضعفان زنده کرده‌اند.
وی اضافه کرد: دشمن از نظام اسلام در هراس است و تحریم‌های پوشالی دشمن نتوانسته بر نظام اسلامی تأثیر بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار