معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از سال ۹۲ تاکنون تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر ۲۸ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۸۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 30 August 2015


فتح الله حقیقی بعد از ظهر یکشنبه در نشست نقد و هم‌اندیشی طرح تحول سلامت در بوشهر اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح‌های موفق در حوزه سلامت بوده که یکی از اهداف آن کاهش هزینه‌های درمانی از جیب مردم است.

وی به اجرای مجموعه طرح‌های امید در سطح استان بوشهر اشاره کرد و افزود: طرح قلب سالم برای پایش و درمان افراد بالای ۳۰ سال و طرح دندان سالم برای همه افراد زیر ۱۴ سال استان اجرا می‌شود.

حقیقی از ساخت یک بیمارستان جدید ۱۶۰ تخت‌خوابی در مجاورت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌ها در دیگر بیمارستان‌های استان را در دستور کار داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به ایجاد و راه‌اندازی بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان کنگان خبر داد و افزود: یک دستگاه ام‌آر‌آی جدید نیز در بیمارستان کنگان نصب می‌شود که پاسخگوی نیازهای درمانی مردم خواهد بود.

وی در ادامه از استقرار دو دستگاه ام‌آر‌آی جدید در شهر بوشهر خبر داد و افزود: یک دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید نیز در بوشهر بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

حقیقی از افزایش ۲۸ درصدی تعداد تخت‌های بیمارستانی بوشهر از سال ۹۲ تاکنون خبر داد و اضافه کرد: طی مدت یاد شده، تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر از ۸۷۸ تخت به یک‌هزار و ۱۲۰ تخت رسیده است.

وی همچنین به افزایش هشت برابری سرانه بهداشت در مناطق روستایی استان اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از خدماتی که در استان بوشهر ارائه شده است، استقرار ۶۰ پزشک متخصص در سطح استان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار