نماینده مردم مرودشت در مجلس یازدهم درباره وضعیت صنعت خودروسازی کشور، گفت: مادامی‌که بازار خودرو در انحصار دو شرکت خودروسازی باشد، این صنعت اصلاح نخواهد شد، اگرچه باید از تولید داخل حمایت کرد اما این موضوع نباید بهانه ای برای ایجاد انحصار در صنعت خودروسازی شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 10 June 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس یازدهم درباره وضعیت صنعت خودروسازی کشور، گفت: مادامی‌که بازار خودرو در انحصار دو شرکت خودروسازی باشد، این صنعت اصلاح نخواهد شد، اگرچه باید از تولید داخل حمایت کرد اما این موضوع نباید بهانه ای برای ایجاد انحصار در صنعت خودروسازی شود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه جریانات مافیایی اجازه از بین رفتن انحصار صنعت خودروسازی و ورود خودروسازان جدید به بازار را نمی‌دهند، افزود: علیرغم حمایت‌های بسیار از خودروسازان، این شرکت‌های نتوانستند محصولات باکیفیت تولید کرده و رضایت مشتریان را به دست آورند.

وی صنعت خودروسازی را به موجود ناقص الخلقه ای تشبیه کرد که با حمایت و مراقبت بیشتر ، نه تنها نقص و کاستی آن از بین نمی رود، بلکه بیشتر نمایان شده و آسیب بیشتری ایجاد می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: اگر قرار بود صنعت خودروسازی پیشرفتی داشته باشد باید طی 50 سال گذشته به دستاوردهای مناسبی می رسید، این در حالی است که فن آوری خودروهای تولیدی مربوط به دهه 1360 بوده و این چارچرخ‌ها با قیمت‌های نجومی به فروش می رسد، این امر بیانگر ناموفق بودن صنعت خودروسازی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار