فرمانده انتظامی زرین‌دشت گفت: سه قاچاقچی مواد مخدر با ۴۳۵ گرم هرویین در زرین‌دشت به دام پلیس افتادند.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 12 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ محمد بردبار با اشاره به دستگیری سه نفر از سوداگران مرگ در این شهرستان اظهار داشت: سه مرد بلوچ که به روش انباری و بلع، ۴۳۵ گرم هروئین‌ را از طریق سه‌راهی لارستان-زرین دشت به شیراز قاچاق می‌کردند، توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان زرین‌دشت دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پی کسب این خبر مبنی بر اینکه یک خودروی پراید مشکوک با سه سرنشین با عبور از شهرستان زرین‌دشت به سمت شیراز اقدام به انتقال مواد مخدر هروئین می‌کند، این موضوع در دستور کار ویژه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
بردبار گفت: با انجام تحقیقات صورت گرفته و کسب اطمینان از درستی موضوع مشخص شد، سه مرد بلوچ به روش بلع مواد و نگهداری در معده اقدام به انتقال هرویین کرده و پس از تخلیه به افراد معتاد می‌فروشند‌.
فرمانده انتظامی زرین‌دشت تصریح کرد: مأموران، این متهمان را به همراه راننده پراید را در سه‌راهی زرین‌دشت، لارستان شناسایی و دستگیر کردند.
بردبار بیان کرد: در این عملیات مقدار ۴۳۵ گرم هروئین که از معده سه متهم بلوچ تخلیه کشف و ضبط و خودروی پراید سواری کف متعلق به راننده بود نیز توقیف شد‌.
فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت اظهار کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدر به روش‌ها و شیوه‌های مختلفی از جاسازی کردن این مواد روی می‌آورند که روش بلع مواد و نگهداری آن در معده ازجمله اقدامات بسیار خطرناکی است که توسط این افراد صورت می‌گیرد به‌طوری‌که هرلحظه احتمال آسیب زدن به معده حتی مرگ آنها را نیز در پی دارد.

برچسب ها: کشف ، هروئین ، زرین دشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار