منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های درون شهری استان سمنان باهدف کاهش سوانح رانندگی و خسارت‌های جانی و مالی به صورت ویژه پیگیری شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 16 June 2020
پیگیری استانداری سمنان برای مساعدت مالی به شهرداری‌ها با شیوع ...
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: در جلسات گذشته مصوب شد که شهرستان‌های استان سه نقطه حادثه خیز درون شهری را اصلاح کنند که این رویه مثبت در روز‌های گذشته اجرایی شد.
وی تصریح کرد: اقدام‌های خوبی از سوی شهرداری سمنان، شاهرود و دامغان در اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف و کنترل ترافیک انجام شد و شهرداری گرمسار هم هرچه سریع‌تر در اجرای این طرح اقدام کند.
منوچهر فخری همچنین خاطر نشان کرد: یکی از شهرستان‌های استان نسبت به اجرای این مصوبه براساس آمار پلیس راهور اقدامی انجام نداده است که با پیگیری لازم هرچه سریع‌تر سه نقطه حادثه خیز این شهرستان برطرف شود.
فخری تصریح کرد: شهر‌های استان مشکل چندانی در ارتباط با معضل ترافیک ندارند، اما با هم فکری و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان هرچه سریع‌تر مشکل ترافیک شهر سمنان برطرف شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار