کد خبر: ۸۶۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 17 June 2020

تردد در محورهای ورودی گیلان پرحجم و روان است

تابناک/ سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به تردد پر حجم و روان در محورهای این استان، گفت: رانندگان برای جلوگیری از کندی تردد در ورودی و خروجی رودبار از توقف های غیر ضرور خودداری کنند.

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ورود خودرو به استان گیلان به دلیل تعطیلات، اظهار کرد: در حال حاضر و بر اساس گزارشات دریافتی تردد در محورهای ورودی استان گیلان روان است.

وی به وضعیت محورهای رشت- قزوین، آستارا- اردبیل و رشت چابکسر اشاره کرد و افزود: تردد در این محورها عادی و روان است.

سرپرست پلیس راه گیلان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود با نزدیک شدن به ساعات عصر شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای استان باشیم، گفت: برخی از مسیرهای استان همانند فومن - سراوان، سیاهکل- سنگر - بازکیا گوراب در مقایسه با روزهای گذشته در حال حاضر با افزایش حجم تردد مواجه هستند.

وی با تأکید بر برخورد پلیس با قانون شکنان و رانندگانی که رفتارهای مخاطره آمیز در هنگام رانندگی انجام می‌دهند، تصریح کرد: رانندگان باید در هنگام سفر نیز از انجام حرکات مخاطره آمیز، انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز که از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث جاده‌ای است جدا خودداری کنند.

سرپرست پلیس راه گیلان همچنین از مسافران خواست برای جلوگیری از کندی تردد خودروها در ورودی و خروجی رودبار، از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده و داخل شهر رودبار خودداری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای ایمنی بیشتر جاده‌ها و مسافران، گفت: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب دیروز (سه شنبه) تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در این محورهای ممنوع شد.

سرهنگ صفاری ادامه داد: همچنین از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب روز جمعه (۳۰ خرداد) نیز از تردد این وسایل نقلیه در محور قدیم رشت - قزوین، آستارا - اردبیل و بالعکس ممانعت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار