فرماندار ویژه ملایر از اختصاص 82 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سد کلان ملایر طی سال جاری و سال 95 به این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 02 September 2015
فرماندار ویژه ملایر از اختصاص 82 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سد کلان ملایر طی سال جاری و سال 95 به این پروژه خبر داد.

به گزارش فارس؛ مصطفی آزادبخت در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان در هفته گذشته و استقبال بی‌نظیر مردم از هیئت دولت اظهار کرد: این سفر برکات زیادی را برای استان همدان به همراه داشت.

وی با اشاره به مصوبات خوب سفر رئیس جمهور برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های استان گفت: در این سفر 129 میلیارد و 56 میلیون تومان برای تکمیل طرح‌های شهرستان ملایر اختصاص پیدا کرد.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: مهمترین هدف دولت در اختصاص اعتبارات تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است که در تعدادی از پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام ملایر نیز برای تکمیل لحاظ شد.

وی از اختصاص 82 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه‌خانه، خط انتقال و زهکشی سد کلان ملایر خبر داد و گفت: طبق این مصوبه قرار شد این اعتبار طی سال جاری و سال آینده برای این پروژه‌ها تخصیص یابد.

آزادبخت از اختصاص 25 میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقطه حادثه‌خیز محور توره ـ ملایر خبر داد و گفت: امیدواریم با تخصیص این اعتبار شاهد کاهش تصادفات در این نقطه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نیمه‌تمام بودن استادیوم 5 هزار نفری ملایر گفت: در این سفر 500 میلیون تومان برای تکمیل این طرح به ملایر اختصاص یافت که امیدواریم بتوانیم در سال آینده شاهد تکمیل و افتتاح این پروژه باشیم.

فرماندار ویژه ملایر از اختصاص یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان برای تکمیل مجتمع آبرسانی دهلق خبر داد و بیان کرد: این مجتمع 19 روستای شهرستان را زیر پوشش دارد که این اعتبارات نیز در سال 94 و 95 اختصاص پیدا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر از نظر تاکستان‌های انگور به عنوان نخستین قطب تولید انگور در استان و دارای رتبه برتر در کشور است تصریح کرد: وجود پروژه پژوهشکده انگور در ملایر نیاز ضروری این شهرستان است.برای تکمیل این پروژه نیز که در دانشگاه ملایر فعال است در سفر هیئت دولت 6 میلیارد و 700 میلیون تومان تخصیص یافت.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه 300 میلیون تومان نیز برای تکمیل فضای آموزشی و ارائه تجهیزات کمک آموزشی به پیام نور ملایر اختصاص پیدا کرده، گفت: 5 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز به منظور کمک‌ فنی و اعتباری برای توسعه آبیاری نوین در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر نیازمندی‌های شهرستان نیز با امضای امام جمعه، نمایندگان مردم ملایر در مجلس و فرمانداری به صورت مکتوب تقدیم رئیس جمهور شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار