معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران با انتشار مطلبی در فضای مجازی اعلام کرد: پرونده بسیار جدی و خطرناکی در کمیته انضباطی فیفا علیه استقلال مطرح و ممکن است به زودی جرایم شدیدی (کسر امتیاز) علیه باشگاه از سوی فیفا صادر شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 02 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر، علی نظری جویباری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: من تاکنون مصاحبه ای در این رابطه نداشتم ولی در حال حاضر احساس خطر میکنم.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران ادامه داد: توزی، کاروالینهو، لیام ردی، گوران لاوره و ساموئل، بازیکنان سالهای قبل استقلال بودند که طلب خود را دریافت نکرده اند و در کمیته انضباطی فیفا طرح دعوا کردند و فیفا حق را به بازیکنان فوق داده و محکومیت باشگاه استقلال قطعی است.

نظری جویباری نوشت: در طول یک سال گذشته مهندس مانوسی فر معاون بین الملل اتحادیه فوتبال که به باشگاه استقلال به صورت افتخاری مشاوره حقوقی و بین المللی می دهد، تلاش بسیاری برای جلوگیری از کسر امتیاز باشگاه استقلال انجام داده است که واقعا جای تشکر دارد. اگر اقدام عاجلی برای طلب این بازیکنان از سوی هیات مدیره باشگاه صورت نگیرد، ممکن است به زودی جرایم سنگینی (کسر امتیاز) علیه باشگاه استقلال از سوی فیفا صادر شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اضافه کرد: در ضمن محسن ابراهیمی هم در بعضی از موارد حقوقی و بین المللی فیفا نهایت همکاری را با ما داشته وجا دارد از ایشان هم قدردانی کنم. امیدوارم این خطر بزرگ با تدبیر ویژه مدیرعامل و هیات مدیره، وزیر ورزش و جوانان، حامیان مالی، دراسیون فوتبال و ازمان لیگ که منبع درآمدزایی برای باشگاه های لیگ برتر می باشند، هر چه زودتر حل فصل شود تا هواداران عزیز استقلال را خوشحال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار