امام‌جمعه قیروکارزین ضمن تأکید بر تقویت جایگاه مدیران بومی این شهرستان گفت: قیروکارزین دارای نیروهای متخصص و کارآمدی است که باید از آن‌ها در مدیریت‌های این شهرستان بیشتر استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 03 September 2015

حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری ظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر شهرستان قیروکارزین در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و فرهنگی که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری قیروکارزین برگزار شد، اظهار داشت: قیروکارزین در بعد نیروی انسانی شهرستانی مطلوب و برخوردار بوده و دارای نیروهای متخصص اما گمنام است.

وی با بیان اینکه برای ارتقای ظرفیت‌های نیروی انسانی این شهرستان کم‌ کار شده است، افزود: در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی و هنری و دینی دارای نیروهای با فکر و مجربی هستیم که باید زمینه‌های پیشرفت و ارتقای آنان را فراهم کرد.

امام‌ جمعه قیروکارزین اضافه کرد: در حوزه‌های مدیریتی باید جایگاه نیروهای بومی این شهرستان را تقویت کرده و برای آنان احترام قائل شویم و با فرهنگ‌سازی و حس همکاری ضمن استفاده از مدیران بومی زمینه رشد آنان را فراهم کنیم.

اکبری با اشاره به رتبه‌های خوب دانش‌آموزان قیروکارزینی در کنکور سراسری بیان داشت: دانش‌آموزان در این شهرستان محروم هم‌پای رقبای خود در شهرهای بزرگ که از امکانات علمی و تحصیلی بیشتری برخوردارند حرکت کرده و رتبه‌هایی خوب در کنکور کسب می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید با پرورش نیروهای جوان برای آینده برنامه‌ریزی کرد بیان داشت: باید از نخبگان بومی این شهرستان در رأس هرم مدیریت اداری و اجرایی بهره برد تا رشدشان را شاهد بوده و در آینده‌ای نزدیک به‌واسطه همین کسب تجربه بتوان از آن‌ها در مدیریت‌های کلان استفاده کرد.

این مقام مسئول حُسن به‌کارگیری افراد بومی در مدیریت‌های مختلف را آگاهی شخص از ظرفیت‌ها، نقاط قوت و ضعف محل زندگی برای اتخاذ تصمیم‌گیری درست دانست و ادامه داد: این کم‌توجهی به استفاده از نیروهای بومی در پست‌های کلیدی، باعث شده تا تربیت نیروی کارآمد و متخصص بومی کمتر مورد توجه قرار گیرد.

امام‌جمعه قیروکارزین بیان داشت: در بعضی شهرستان‌ها در تصدی مدیریت نهادها، برای نیروهای بومی خود البته از نوع توانمند و به‌ دور از حزب و جناح، ارزش خاصی قائل‌اند و این سبب مطرح‌شدن آن‌ها در سطح کشور شده است.

اکبری در پایان بر حمایت از نخبگان این شهرستان در تمام زمینه‌ها تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار