رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه مجمع هویت خود را از نمایندگان می‌گیرد، گفت: امید داریم در پرتو همدلی و هماهنگی زمینه تحقق پروژه‌های مهم و زیربنایی را در سطح ملی و وزارت خانه‌ها فراهم کنیم تا عقب‌ماندگی‌های فارس را جبران کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 17 August 2020

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی، با اشاره به انتخابات مجمع نمایندگان استان فارس و تاثیر آن بر فعالیت نمایندگان اظهار داشت: تا امروز مجمع نمایندگان استان فارس به صورت ریاست سنی اداره می‌شد، از امروز با انتخاباتی که برگزار شد، مجمع دارای ساختار و هیئت رئیسه شده و مجمع نمایندگان استان فارس به وظایف خودش در قامت هیئت رئیسه‌ای عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا مجمع نمایندگان کار را با هماهنگی و انسجام بیشتری انجام دهد، افزود: قصد بر این است تا با همت همه نمایندگان با همدلی و اتحاد که میان نمایندگان است، فصل شکوفایی از دوران مجمع را پیش رو داشته باشیم.

عزیزی درباره اولویت‌های مجمع نمایندگان فارس نیز عنوان کرد: پیگیری امور مهم و اساسی استان در کنار حل مشکلات حوزه‌های انتخابیه از اولویت‌های مجمع نمایندگان است همچنین پیگیری پروژه‌های محرک و زیربنایی که نقش مهمی در پیش برندگی فارس داشته باشد از دیگر اولویت‌ها است.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به برخی از این اولویت‌ها گفت: در حوزه‌های آب، راه، راه آهن و موضوعات مختلف فرهنگی و زیرساخت‌هایی که نیازمند یک حرکت رو به رشد هستیم از اولویت‌های مجمع نمایندگان استان فارس است.

عزیزی با بیان اینکه مجمع هویت خود را از نمایندگان می‌گیرد، افزود: امید داریم در پرتو همدلی و هماهنگی زمینه تحقق پروژه‌های مهم و زیربنایی را در سطح ملی و وزارت خانه‌ها فراهم کنیم تا عقب‌ماندگی‌های فارس را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای جدی و اولویت‌دار استان فارس مسئله آب است، گفت: ما باید تلاش کنیم از ظرفیت وزارت نیرو و بخش خصوصی استفاده کرده، مشکلات آب را هدف‌گذاری و حل کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار