رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در نشست نمایندگان این استان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، توافق خوبی صورت گرفت، گفت: قرار شد عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه شبکه ها و زیرساخت های ارتباطی جبران شود و شاهد توسعه شبکه های ارتباطی در نقاط شهری و روستایی باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ 21 August 2020

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی افزود: تعدادی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه ۲۹ مردادماه نشستی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتند که در این جلسه موضوعات مهمی مطرح شد.


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس در بخش های مختلف از جمله شبکه ها و زیرساخت های ارتباطی عقب ماندگی های زیادی دارد که در ۲ نشستی که نمایندگان استان با محمدجواد آذری جهرمی داشتند مقرر شد حل این مشکلات مورد توجه قرار گیرد.


وی گفت:‌ در این نشست، توافق شد عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه شبکه ها و زیرساخت های ارتباطی جبران شود و شاهد توسعه شبکه های ارتباطی در نقاط شهری و روستایی باشیم.


رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران استانی حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید این توافق‌ها را دنبال کنند تا هرچه سریعتر اجرایی شوند.


عزیزی افزود: در برخی از شهرستان های استان امکان بهره گیری از ظرفیتهای شبکه های تلویزیونی کم است و وقتی سازمان صدا و سیما بخواهد این مشکل را حل کند نیازمند تقویت شبکه‌های ارتباطی است که باید در بخش های مختلف مجموعه وزارت ارتباطات این کمک را داشته باشند تا مشکل رفع شود.


وی ادامه داد: تصمیمات خوبی در نشست با وزیر ارتباطات گرفته شد و امیدواریم در آینده با بهره گیری از ظرفیت اعضای هیات دولت بتوانیم اقدامات زیربنایی را در استان انجام دهیم.


رییس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: در نشست با وزیر ارتباطات برای بخش های مختلفی که نیاز به تخصیص اعتبار داشت، اعتباراتی پیش بینی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار