امام جمعه موقت نی‌ریز «اگر رعایت مسائل بهداشتی را نکنیم، حق‌الناس است. در روز قیامت می‌گویند شما قاتلید؛ می‌گوییم ما حتی یک مورچه را نکشته‌ایم؛ ولی می‌گویند شما قاتلید؛ این هم فیلمش.»
کد خبر: ۸۹۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 23 August 2020

تابناک فارس به نقل از هورگان:حجت‌الاسلام سید‌جواد فقیه اظهار داشت: «متأسفانه دوباره اوضاع دارد تغییر می‌کند. هیئات حسینی باید حواسشان باشد که هم شور حسینی و هم شعور حسینی را با هم داشته باشند. ما برای حسینی سینه می‌زنیم که دغدغه‌اش حق‌الناس بود. اگر حقی گردن شما باشد، حق ندارید ادعای دوست داشتن حسین را داشته باشید. باید ماسک بزنید و رعایت فاصله اجتماعی را بنمایید. ما با یک بلای عجیب و جهانی و یک ویروس چموش سر و کار داریم که مرتب جهش و تغییر رنگ دارد.»

ایشان افزود: «اگر رعایت مسائل بهداشتی را نکنیم، حق‌الناس است. در روز قیامت می‌گویند شما قاتلید؛ می‌گوییم ما حتی یک مورچه را نکشته‌ایم؛ ولی می‌گویند شما قاتلید؛ این هم فیلمش.»

حجت‌الاسلام فقیه در عین حال گفت که نذورات و اطعام برای امام حسین باید با قدرت و طبق موازین بهداشتی ادامه داشته باشد.

خطیب جمعه نی‌ریز روز پزشک را تبریک گفت و افزود: «دغدغه مهم این شهرستان سلامت است. اما برخی از اعضای کارکنان درمانی از شهریور ماه سال گذشته اضافه‌کار و کارانه‌شان را دریافت نکرده‌اند.»

حجت‌الاسلام فقیه در جایی دیگر گفت: «رضاخان کاری کرده بود که با وجود اشغال کشور توسط انگلیسی‌ها و روس ها، مردم به خاطر فرار او خوشحالی و شیرینی پخش کردند. ببینید با مردم چه کرده بود؟! حال بنگرید انقلاب با ما چه کرده است و به ما چه عزتی داده است.»

وی در پایان با اشاره به این که امسال مصرف آب شرب مردم ۲۰ درصد افزایش داشته است، از مردم خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار