کد خبر: ۸۹۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 26 August 2020

 

لوازم یدکی پراید همچنان تولید می‌شود؟
بسیاری از دارندگان خودروی پراید بعد از توقف خط تولید این محصول نگران کمبود قطعات و لوازم یدکی این محصول هستند.
    
 

مدتی است که خبر توقف تولید برخی خودرو‌های ایرانی به گوش می‌رسد. خودرو‌هایی که بیشتر اقشار جامعه به خصوص قشر ضعیف از آن استفاده می‌کنند. پراید و پژو ۴۰۵، ۲ خودرویی بودند که زمانی بیشتر از خودرو‌های دیگر در کوچه و خیابان به چشم می خوردند.

خودرویی که چه در بالای شهر و چه در پایین شهر و حتی در شهرستان‌ها تقاضای زیادی داشت، حالا به توقف تولید رسیده و دیگر قرار است حضورش در بازار کمرنگ شود. توقف تولید این خودرو به کنار، مشکلی که هم اکنون باعث بروز دغدغه افراد شده، توقف تولید لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز این محصول است.

به دلیل اینکه این خودرو جزو پر متقاضی ترین خودروهای تولید داخل به شمار می رود و اقشار زیادی از آن استفاده می کنند، در نتیجه توقف تولید آن، توقف تولید قطعات را به دنبال خواهد داشت، این مشکل باعث شد تا به سراغ تولید کنندگان قطعه برویم و از وضعیت تولید مطلع شویم.

 

در این میان سوالات زیادی مطرح می شود سوالاتی مانند؛ آیا توقف تولید خودرو منجر به توقف تولید قطعه خواهد شد؟ آیا به دنبال آن قطعات اصلی در بازار کم می شود؟ توقف تولید خودرو‌هایی مانند پراید و پژو ۴۰۵ چه چالش‌هایی را برای قطعه‌سازان به دنبال دارد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار