حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی:
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی: پنج خانه دیجیتال در استان فعال هستند و این تعداد به۸تا۱۰مورد افزایش خواهند یافت.
کد خبر: ۸۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 06 September 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی بیان کرد: آذربایجان‌غربی دارای 192 کانون تبلیغاتی است و هم اینک بیش از 262 واحد چاپی فعال در استان فعالیت می‌کنند که واحدهای چاپی دیجیتال، لیتوگرافی و هیدروگراف از جمله آنان هستند که18 شهرستان در 4 بخش در صنعت چاپ فعالیت دارند و شهرستان‌های ارومیه، خوی، مهاباد و میاندوآب بیشترین توانایی فعالیت در این حوزه را دارند.

وی افزود: صنعت چاپ آذربایجان‌غربی که دارای قدمتی بیش از 70 سال دارد، رتبه چهارم کشور را در این صنعت به خود اختصاص داده است

کریمی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی از سال 72 در مرکز استان و از سال 86 در شهرستانهای آذربایجان‌غربی آغاز به فعالیت کرده و در این مدت زمان، 89 مورد جلسه در مرکز استان تشکیل شده است.

کریمی با بیان اینکه خود دبیر شورای فرهنگ عمومی در استان مستقر است تصریح کرد: در این باره حجت‌الاسلام قریشی رئیس شورای فرهنگ عمومی و قربانعلی سعادت قائم مقام این شورا در آذربایجان غربی هستند.

وی اظهار داشت: هم اینک پنج خانه دیجیتال در استان فعال هستند که امیدواریم این تعداد به 8 تا 10 مورد افزایش یابد تولید محتوای موبایلی، بازیهای رایانه‌ای مجاز و تولید انیمیشن از فعالیتهای این خانه های دیجیتال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار