کد خبر: ۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ 25 January 2015

توهین نشریه فرانسوی 'شارلی ابدو' به پیامبر گرامی اسلام(ص) جدیدترین توطئه غربی ها بر علیه دین مبین اسلام است. اما این اولین باری نیست که غربی ها توهین به عزیزترین بنده الهی را در دستور کار قرار داده اند. در واقع اصرار غربی ها به این نوع اقدامات موهن هدفی جز اسلام ستیزی ندارد.

باید گفت اسلام هراسي و اسلام ستیزی پديده‌ي تازه‌اي در غرب نيست و ريشه در تاريخ اروپا و به ويژه جنگ‌هاي صليبي دارد. اما در دو دهه اخیر امواج جديد اسلام هراسي و اسلام ستيزي، پروژه‌اي كاملاً هدفمند و طراحي شده از سوي غربی ها و صهيونيسم بين الملل است كه با بهره‌گيري از ابزارهاي متنوع و تاكتيك‌هاي پيچيده به صورت دامنه داری در حال اجرا است و اهداف بلند مدتي را دنبال مي كند.

انتشار كتاب موهن آيات شيطاني توسط سلمان رشدي ، چاپ كاريكاتورهاي موهن عليه پيامبر اعظم (ص)، تولید فیلمهای موهن ضد قرآني و حمایت مستقیم و غیر مستقیم از تقویت گروههای افراطی و تروریستی سلفی و وهابی ، همگی در چارچوب پروژه اسلام هراسي به اجرا درآمده اند.

در آخرین پرده این سناریو، توهین نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" به پیامبر گرامی اسلام(ص) جدیدترین توطئه غرب به بهانه دفاع از آزادی بیان است که انزجار مسلمانان سراسر جهان از این اقدام موهن را به دنبال داشت.

حال این سئوال پیش می آید که چرا غرب و به ویژه صهیونیست جهانی تا این حد به سناریو اسلام هراسی نیاز دارند؟!

پاسخ به این سئوال را باید در هراس غرب از «عالم گیر شدن اسلام» جستجو کرد. براساس آمار رسمی و علی رغم همه نفرت پراکنی های رسانه ای غرب، نام زیبای حضرت «محمد» (ص) پرطرفدار ترین و پرتکرار ترین نام در همه جهان است. اروپا به سرعت در حال گرایش بیش از پیش به اسلام است و پیش بینی های متعدد حکایت از آن دارد که در آینده نه چندان دور جمعیت مسلمانان اروپا بطور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین راهبرد اسلام هراسي و اسلام‌ستيزي در واقع تلاتش برای مهار اسلام گرایی و ضربه به جنبش های اصیل اسلامی است. غربی ها با سوء استفاده از گروههای تکفیری و تروریستی که خود آنها پرورش داده اند، تلاش می کنند چهره ای خشن از مسلمانان ترسیم کنند و به همین نیز قناعت نکرده و به بهانه آزادی بیان به پیامبر گرامی اسلام توهین می کنند.

اگر روزگاری ابوجهل ها و ابولهب ها برای جلوگیری از روشنگری حضرت محمد (ص) پنبه در گوش مردم می کردند امروز غربی ها می کوشند با روشهای مختلف تبلیغاتی چهره نورانی او را مخدوش کنند وجالب اینجاست که این کار خود را به بهانه دفاع از آزادی بیان توجیه می کنند.

این در حالی است که همین غربی ها هیچگونه تحقیق و تحلیلی را راجع به هولوکاست برنمی تابند و حتی در برابر جنایات آشکار صهیونیست ها در غزه بسیار خویشتن دارتر عمل می کنند.

آنچه مسلم است غربی ها و به ویژه صهیونیست ها تلاش می کنند کینه ورزی و نفرت پراکنی را جایگزین گفتگوی منطقی بین ادیان و مذاهب کنند تا در نهایت برنده چنین فضایی گروههای جنگ افروز و افراطیون صهیونیستی و تکفیری باشند نه اندیشمندان و دولتهایی که منطق گفتگو را سرلوحه سیاست های خود قرار داده اند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار