فرماندار دشتی خبرداد:
فرماندار دشتی گفت: یکی از مطالبات مردم لاور ساحلی دشتی که از طریق دریا امرار معاش می‌کنند، لایروبی، تجهیز موج شکن و اسکله آنها است که این مهم در نیمه دوم امسال اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 06 September 2015
غلامرضا مهرجو بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهم شهرستان دشتی اظهار داشت: این شهرستان با داشتن بیشترین  مصالح ساختمانی، بیشترین رودخانه‌های پر آب استان و 30کیلومتر ساحل از قابلیت‌های مهمی در حوزه جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتی دومین شهرستان استان بوشهر از لحاظ وسعت است بیان کرد: توسعه صنعت گاز و نفت یکی از ظرفیت‌های مهم این شهرستان است که نیروهای ماهر در این رشته‌ها آماده به‌کارگیری هستند.

فرماندار دشتی به ظرفیت کشاورزی، توسعه معادن، تجارت دریایی و شیلات در شهرستان دشتی پرداخت و گفت: در این حوزه بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری نیروهای مورد نیاز آموزش مهارتی فرا گرفته‌اند.

مهرجو از ساخت اسکله در منطقه لاور ساحلی این شهرستان خبر داد و افزود: یکی از مطالبات مردم لاور ساحلی دشتی که از طریق دریا امرار معاش می‌کنند لایروبی و تجهیز موج شکن و اسکله آنها است که این مهم در نیمه دوم امسال اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی گمرک بندر ساحلی زمینه را برای تجارت و صادرات فراهم می‌‎کند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه  90 درصد سطح گلخانه‌های استان بوشهر در دشتی قرار دارد گفت: بیش از90 درصد سطح گلخانه‌های استان بوشهر در دشتی قرار دارد و هم اکنون این شهرستان 50 هکتارسطح گلخانه در زمینه تولید نشا، صیفی و سبزیجات دارد.

مهرجو با اشاره به ابلاغ اعتبارات شهرستان دشتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام بیان کرد: امسال افزون بر330 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه عمران شهری و روستایی، راه ارتباطی، کشاورزی، منابع طبیعی و احیای سفره‎های زیر زمینی آب شهرستان اختصاص یافته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار