هم اکنون ۷۷۳ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند؛ از این تعداد ۸۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و 7 نفر طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند./ همچنین بیشترین عامل انتشار کرونا در شهرستان کازرون است که بیش از ۵۰ درصد عامل ابتلا به کرونا را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 22 September 2020
به گزارش تابناک فارس: معاون بهداشت دانشگاه در گزارش امروز خود به میانگین سنی مبتلایان در استان اشاره کرد که ۴۱ سال بوده است و افزود: میانگین سنی جانباختگان نیز از ابتدای شیوع بیماری، ۶۷ سال بوده است.
 
دکتر همتی ۵۷درصد مبتلایان استان را مرد و ۴۳ درصد را زن اعلام کرد و ادامه داد: در آمار جانباختگان استان نیز ۵۹درصد از گروه مردان و ۴۱ درصد از گروه زنان بوده اند.
 
معاون درمان دانشگاه با اعلام این آمار مبتلایان  تا امروز، یکم مهر گفت: با انجام بیش از ۲۷۹ هزار و ۴۴۷ مورد نمونه آزمایشگاهی مربوط به کرونا  در استان فارس از ابتدای شیوع تاکنون، آمار موارد مثبت قطعی شناسایی شده به ۵۰ هزار و ۳۷۸ مورد رسیده است.
 
اکبری  همچنین با اعلام اینکه هم اکنون ۷۷۳ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
 
دکتر اکبری یاد آور شد: با توجه به اینکه در استان های همجوار، این بیماری با موج و شدت بیشتری در جریان است، از هم استانی های عزیز می خواهیم تا ضمن استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله فیزیکی را نیز جدی بگیرند و با مجموعه سلامت فارس برای مقابله با این بیماری همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار