مذنب با اشاره به اینکه فضای باز «سبوی عشق» در بلوار آزادی به خاطر موقعیت آن که در مرکز شهر قرار دارد، برای اکران این فیلم، با همکاری ارتش، انتخاب شد، اظهار کرد: این فیلم با حداکثر کیفیت صدا و تصویر پخش می شود و مردم علاقمند می توانند با مراجعه به سایت irantic.com نسبت به انتخاب سانس و خرید بلیط اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 24 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«حسین مذنب»، ضمن تبریک فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس، گفت: جمعیت «دلدادگان حضرت علی اکبر (ع)» با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و فرماندهی ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اقدام به اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده 60»، همزمان با سراسر کشور، کرد.

دبیر جمعیت «دلدادگان حضرت علی اکبر (ع)» با اشاره به اینکه اکران این فیلم شب گذشته در شیراز آغاز شد، افزود: با توجه به تعطیلی سینماهای شیراز، به علت شیوع بیماری کرونا، این فکر به ذهن همکاران فرهنگی در جمعیت افتاد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز این فیلم اکران شود.

وی با اشاره به اینکه فضای باز «سبوی عشق» در بلوار آزادی به خاطر موقعیت آن که در مرکز شهر قرار دارد، برای اکران این فیلم، با همکاری ارتش، انتخاب شد، اظهار کرد: این فیلم با حداکثر کیفیت صدا و تصویر پخش می شود و مردم علاقمند می توانند با مراجعه به سایت irantic.com نسبت به انتخاب سانس و خرید بلیط اقدام کنند.

مذنب با اشاره به اینکه از چهارشنبه دوم مهرماه تا 6 مهرماه این فیلم هر شب ساعت 21 اکران می شود، افزود: صندلی ها با فاصله گذاری یک و نیم متر از هر طرف، چیده شده و بعد از هر سانس، صندلی ها با مواد شوینده ضدعفونی می شود.

وی ضمن تشکر از «مرتضی جعفری»، معاون فرهنگی شهردار شیراز و امیر «ابوالقاسم رضایی»، ارشد نظامی ارتش در فارس و همچنین هلال احمر فارس به خاطر همکاری در این برنامه فرهنگی، گفت: این جمعیت از سال 76 با فعالیت های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی کار خود را آغاز کرده است که 23 سال است فعالیت می کند.

مذنب با یادآوری این مطلب که در قدم اول در زمان شیوع کرونا، همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) تا میلاد با سعادت امام زمان (عج) اقدام به اجرای سرودهای میدانی در مجتمع های مسکونی، محلات و میدان های شهر کردیم، اظهار کرد: اجرای سرود در 23 نقطه شهر شاهد بودیم و پس از آن سرودی هم به نام «هلهله بهاری» تهیه شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان و در شب های قدر، برنامه خودرویی احیا با همکاری شهرداری شیراز، برنامه احیا اجرا شد که بیش از پنج هزار خودرو در این مراسم حضور یافتند، تاکید کرد: در دهه دوم محرم هم برنامه عزاداری خودرویی هم در بوستان «دراک» برگزار کردیم که اکران فیلم «آبادان یازده 60» هم چهارمین برنامه کرونایی این جمعیت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار