نماینده کازرون گفت: «شاهد فقدان مدیریت منسجم در کشور هستیم» و تاسف می‌خورد که چرا وزیر نفت باید مرتب در معرض حمله قرار گیرد در حالی که بایستی به رئیس‌جمهور حمله شود زیرا او باید انسجام بین وزرا و صندوق و دیگر بخش‌‌های قوه مجریه را ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 28 September 2020

به گزارش تابناک فارس: فریدون عباسی می‌گوید که موافقان برجام اعلام کردند که امضای کری تضمین است اما این سؤال باقی است که کری الان کجاست و اصلاً او چه‌کاره است؛ نمی‌توانیم بگوییم که چون او رفیق ما بوده می‌توانیم دست در جیب یکدیگر کنیم؛‌ امضای کری برای جمهوری اسلامی سند محسوب نمی‌شود.

وی می‌گوید که آمریکایی‌ها هم اکنون شرایطی را ندارند که بتوانند با ایران بجنگند زیرا آنها حربه بالاتری به نام تحریم‌ها و فشارها را دارند که مشکلاتی را برای ما در حوزه اقتصادی، حمل و نقل، و تامین غذا و دارو و تحریم کشتیرانی و بانکی به وجود آورده است اما هم اکنون دشمن خیلی زیاد روی بحران‌های داخلی ایران حساب باز می‌کند و این کار را کم هزینه‌تر از جنگ می‌داند.

عباسی می‌افزاید که «شاهد فقدان مدیریت منسجم در کشور هستیم» و تاسف می‌خورد که چرا وزیر نفت باید مرتب در معرض حمله قرار گیرد در حالی که بایستی به رئیس‌جمهور حمله شود زیرا او باید انسجام بین وزرا و صندوق و دیگر بخش‌‌های قوه مجریه را ایجاد کند.

وی می‌گوید که شنیده‌ است برخی اقدامات کاهش فعالیت‌های هسته‌ای ایران پیش از آغاز رسمی برجام انجام شده است لذا دستگاه نظارتی باید به این قضیه وارد شده و مشخص کنند افرادی که قبل از اجرای برجام اقدام به جمع‌آوری تجهیزات هسته‌ای مان کرده و یا حتی ممکن است خیلی از این تجهیزات تخریب شده باشد را شناسایی کنند و حتما این موضوع در آینده از سوی کمیسیون انرژی مجلس پیگیری خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار